Website voor laptoponderdelen

Pagina: 1
Acties:

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:40

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik ben een rubberen voetje kwijt voor mijn Acer Aspire 2920 en vroeg aan de klantenservice van Acer of ik deze los kan krijgen. Zij wezen me op de site www.ikzoekonderdelen.nl.

Ik ging met volle hoop naar de website en welja, ze verkopen de rubbertjes. Het rechter achtervoetje, wat ik nodig heb, verkopen ze los. 23,95. Dat is veel geld voor een stom rubbertje. Ach ja het moet maar. Toen kreeg ik de melding dat voor orders onder de 150 euro 27 euro administratiekosten in rekening gebracht worden en dan komen er ook nog eens verzendkosten bovenop.

Komt er dus op neer dat ik ongeveer 60 euro kwijt zou zijn voor een los rubbertje :P

Nu vraag ik me af, zijn er meer van dit soort site's, waar je kleine onderdelen voor laptops kan bestellen? Want ik neem aan dat dit toch ook goedkoper moet kunnen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor dit soort dingen is eBay ideaal. Met name de duitse eBay is vrij groot voor allerhande computer onderdelen.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:55
pchub.com

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-01 15:44
idd ebay of pchub.

IMD/Rijnmondsupplies (tent achter ikzoekonderdelen.nl) zuigt. Levertijden zijn vaak drama daar is mijn ervaring. Het is sneller om het op PCHub (singapore) te bestellen en over te laten komen dan bij IMD te bestellen (en nog goedkoper ook)