Waarschuwing cod MW2 (steam hacker actief)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:05
Bij deze wil ik alle call of duty modern warfare 2 spelers voor de PC waarschuwen voor een hacker van steam
Ik kreeg rond 8 uur vandaag een link doorgestuurd van een kammaraad van me of naar de steampowered site.
Ik vroeg aan hem wat deze site inhield en hij wist mij te vertellen dat het een steam club voor cod spelers was.
Nja en omdat ik nieuw ben met steam sinds MW2 en mij dit wel grappig leek klikte ik nietsvermoedend op de link, kwam op de steam site, moest me even inloggen (omdat er er zo vertrouwd uitzag en er zelfs steampowered in de link stond vertrouwde ik het, DOMME DOMME IK! xD) en meteen crashed mijn hele steam account en word ik op offline gegooid,
Na een paar keer opnieuw proberen in te loggen belde ik mijn kamaraden op om te zeggen dat er iets mis was.
Wat bleek nou, ik had blijkbaar die link naar hun gestuurd op het moment dat ik offline zou gaan, en had hun ook gezegd dat het een MW2 club was, (er was dus een bot ofzo achter geplaatst, die zelf nog in het nederlands terug praate),
Ik probeerde meteen mijn wachtwoord te verranderen en dit lukte de eerste keer niet, 2e keer had ik meer succes en mijn account werkt ondertussen weer, (al mijn vrienden waaren verwijderd en mijn nickname was verranderd naar een scheldwoord.)
Maar mijn kamaraden hadden minder mazzel, daarvan was het e-mail addres verranderd, wachtwoord verranderd en zelfs hun login code bestond niet meer.
Zij moeten nu dus hun code's fotograferen, en al hun eerste login gegevens sturen naar het steam pannel in de hoop dat ze hun account nog terug krijgen.
Voor als bij sommige mensen het zelfde is gebeurd en ze kunnen er niet meer op hier kun je je account reclaimen, voor als de password change niet werkt.
Ik hoop voor alle mensen dat ze dit hierdoor niet mee hoeven maken ;)

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Tja, dit gebeurt zo vaak. Windows 7 was ook zo'n onderwerp wat goed was voor phising en spam.

[ Voor 57% gewijzigd door Splinter Cell op 15-11-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Uhmmm nja ik ben nieuw met steam dus ik waarschuw mensen maar even ;), en ik denk dat er wel meer mensen die MW2 spelen nieuw met steam zijn dus hopelijk voorkomt dit het voor hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

nvm, niet goed gelezen...

[ Voor 171% gewijzigd door Frentik op 15-11-2009 23:54 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik ben ook nieuw met steam het beste is alleen legale links (trusted links) vanaf de steam site naar een cod mw2 community gaan zo verklein je de kans om gehackt te worden.

zelf ben ik geen fan van steam want nu moet ik serial aan een account vast maken en niet elke x opnieuw invoeren (zoals cod mw (4) bij een installatie). tuurlijk het heeft een voordeel dat je niet je account gegevens kwijt raakt als je een nieuwe installatie doet. maar nu kan wel je acc gehackt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Obscure schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:45:
ik ben ook nieuw met steam het beste is alleen legale links (trusted links) vanaf de steam site naar een cod mw2 community gaan zo verklein je de kans om gehackt te worden.

zelf ben ik geen fan van steam want nu moet ik serial aan een account vast maken en niet elke x opnieuw invoeren (zoals cod mw (4) bij een installatie). tuurlijk het heeft een voordeel dat je niet je account gegevens kwijt raakt als je een nieuwe installatie doet. maar nu kan wel je acc gehackt worden
En je kan je game niet doorverkopen :+

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Maar goed; je ziet toch wel dat de URL dan niet klopt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
RedHat schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:49:
Maar goed; je ziet toch wel dat de URL dan niet klopt ofzo?
de url was iest van club.steampowered.(nog iets) en de site was een preciese replica van de steam site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
als je kunt aantonen dat je de games zelf in het bezit hebt.dan komt dit wel goed.
Heb het zelf ook een keer gehad.Maar had naar 1 dag mn steam account al terug.
Moet je wel f een foto maken van de login codes met een blaadje erbij met je login,email adres en oude wachtwoord.Echt top service bi jsteam support hoor.!

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 00:20
Hoe kan je je codes fotograferen als je je spellen via steam gekocht hebt en je niet meer in je steam account kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 07:12
Twistedmark schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:26:
Hoe kan je je codes fotograferen als je je spellen via steam gekocht hebt en je niet meer in je steam account kan ?
Ik geloof dat je het dan met je betalingsgegevens dan kan aantonen (credit card, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Misschien voortaan toch maar eens op dat linkje klikken boven in een Steam Friends chat scherm? ;)

"Never tell your password to anyone" - https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=301

Beetje lompe reactie misschien, maar dit soort verhalen komen om de haverklap voor.
Pagina: 1