Karma in mindering

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55
Lieve Adjes,

Het viel me zojuist op dat sinds gisteren mijn Karma minder is geworden. Niet doordat ik iets gekocht heb maar zo uit het niets. Is er een manier om te zien wat de oorzaak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:06

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Er zijn voor zover ik weet maar twee manieren om karma te verliezen: door het plaatsen van slechte reacties op de frontpage, welke met een -1 beoordeeld worden, wat jij niet hebt gedaan de laatste tijd, of door de reacties op de frontpage op een bijzonder slechte manier te moderen, iets wat ik niet kan controleren.

Wat ook nog kan is dat je naar het verkeerde getal kijkt, zoals karma in het afgelopen halve jaar, wat natuurlijk elke dag varieert, omdat de karma van 6 maanden oud verdwijnt terwijl de karma van de afgelopen dag erbij komt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55
Oke, dan zal het wel het modereren zijn geweest denk ik, bedankt voor de hulp :)