Hoi mensen, ik probeer een led inverter te vervangen van een beeldscherm, nu komt alleen de aansluiting niet overeen, dus mijn vraag is hoe ik het moet aansluiten.
De led inverter die ik ga vervangen(die stuk is) is de:

Beter plaatje is er helaas niet.
De led inverter die ik er in ga zetten is de:

Nu is het zo dat in de oude situatie, er 4 draadjes aangesloten zaten, namelijk twee rode en twee zwarte.
Maar in de nieuwe situatie zijn er 7 kabeltjes aangesloten, namelijk:
- donkerblauw
- zwart
- oranje
- geel
- rood
- blauw.
Ik heb met een spanningsmeter gemeten dat:
Rood1 met zwart1 geeft: -19 volt
Rood2 met zwart1 geeft: -3 volt
Rood1 met zwart2 geeft: -16 volt
Rood2 met zwart 2 geeft: -0.3 volt
Nu is mijn vraag dus hoe ik die rode en zwart moet gaan aansluiten op de plaats van die 7 nieuwe aansluitingen.
Ik heb op verschillende manier gemeten aan die nieuwe aansluiting, maar deze geeft op veel manieren verschillende voltages.
Ik denk niet dat ik alle 7 aansluitingen nodig heb, omdat deze ook voor het dimmen zijn van de ledverlichting, lijkt me.
De oude is stuk gegaan omdat deze op een gegeven moment een vonkje gaf.
Iemand enig idee, anders is het foetsie schermpje:(
De led inverter die ik ga vervangen(die stuk is) is de:
Beter plaatje is er helaas niet.
De led inverter die ik er in ga zetten is de:
Nu is het zo dat in de oude situatie, er 4 draadjes aangesloten zaten, namelijk twee rode en twee zwarte.
Maar in de nieuwe situatie zijn er 7 kabeltjes aangesloten, namelijk:
- donkerblauw
- zwart
- oranje
- geel
- rood
- blauw.
Ik heb met een spanningsmeter gemeten dat:
Rood1 met zwart1 geeft: -19 volt
Rood2 met zwart1 geeft: -3 volt
Rood1 met zwart2 geeft: -16 volt
Rood2 met zwart 2 geeft: -0.3 volt
Nu is mijn vraag dus hoe ik die rode en zwart moet gaan aansluiten op de plaats van die 7 nieuwe aansluitingen.
Ik heb op verschillende manier gemeten aan die nieuwe aansluiting, maar deze geeft op veel manieren verschillende voltages.
Ik denk niet dat ik alle 7 aansluitingen nodig heb, omdat deze ook voor het dimmen zijn van de ledverlichting, lijkt me.
De oude is stuk gegaan omdat deze op een gegeven moment een vonkje gaf.
Iemand enig idee, anders is het foetsie schermpje:(
Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500