Verwijderd

Topicstarter
Hallo ;
ik had een vraagje .
ik heb nu al een paar maanden een roze viewty.
& nu heb ik daarstrax gemerkt dat ie niet alle liedjes die ik op m'n geheugenkaart (micro sd) heb gezet weergeeft.
als ik kyk by myn media > myn geheugenkaart > music (nog niet geopend) zie ik staan 73 bestanden.
maar zodra ik het mapje open kan ik maar 53 bestanden beluisteren ; hoe kan dit ?

en weet er verder ook iemand mss een trucje om te verkomen dat by de kleinste beweging een foto wazig wordt?

ik hoop op een snel antwoordje!

groetjes Kimberley

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

*knip* maak dan een TR.

[ Voor 129% gewijzigd door RoD op 16-11-2009 10:30 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hey Kimberley, welkom op GoT :)

Het is handig als je ons wat meer informatie geeft. Weet je zeker dat het allemaal audiobestanden zijn in je map? Heb je al op de pc gekeken? Mis je daadwerkelijk files of is het alleen een inconsistentie in het aangeven van de hoeveelheid nummers? Wat heb je uberhaubt zelf al geprobeerd? :)

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:32:
Hey Kimberley, welkom op GoT :)

Het is handig als je ons wat meer informatie geeft. Weet je zeker dat het allemaal audiobestanden zijn in je map? Heb je al op de pc gekeken? Mis je daadwerkelijk files of is het alleen een inconsistentie in het aangeven van de hoeveelheid nummers? Wat heb je uberhaubt zelf al geprobeerd? :)
Ja ; het zyn zeker allemaal audiobestanden.
& ik mis ook daadwerkelyk het aantal liedjes dat ie niet aangeeft.
zelf heb ik al geprobeerd om via bluetooth , liedjes te verzenden van pc naar gsm maar dan geeft ie aan dat ik niet voldoende geheugen meer heb. wat normaal gezien ook zo moet zyn maar aangezien ik 20 bestanden mis ?

nu had ik ook nog de vraag of iemand weet hoe ik die operator logo van myn basisscherm kan afkrygen , heb de instellingen al doorzocht maar vind niks ?

groetjes !

Verwijderd

Topicstarter
racoon schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:42:
[mbr]*knip* maak dan een TR.[/]
Wat is TR ?
sorry weet hier niet zoveel van :D

Verwijderd

Topicstarter
niemand ? :/

• racoon

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:39:
[...]

Wat is TR ?
sorry weet hier niet zoveel van :D
Topic report, daarin kan je aangeven als er iets niet klopt aan dit topic.

• racoon

racoon

mooowwww

Kan je bij de lg niet de bibliotheek vernieuwen net zoals op de nokia?

Hiermee haalt hij dan de laatste nummers op die je op je geheugenkaartje hebt gezet.

Verwijderd

Topicstarter
racoon schreef op woensdag 16 december 2009 @ 07:19:
Kan je bij de lg niet de bibliotheek vernieuwen net zoals op de nokia?

Hiermee haalt hij dan de laatste nummers op die je op je geheugenkaartje hebt gezet.
denk't niet , zou dan ook niet weten hoe :?

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-11 20:31
Probeer is de bestandsnamen van de mp3's die je mist te verkleinen op je pc ( Haal bv de artiest namen weg) en zet ze dan is op je Viewty. Ik heb ook een tijd een viewty gehad en volgens mij moest ik toen ook alle mp3 namen handmatig kleiner maken

edit:

Waar je ook naar kan kijken is of je viewty wel de bestanden weergeeft die op je memory card staan ( volgens mij was dit ergens op optie) je moet hem dan zo instellen dat hij de bestanden van en je viewty en je memory card laat zien

[ Voor 33% gewijzigd door ProVine op 19-12-2009 22:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
ProVine schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:42:
Probeer is de bestandsnamen van de mp3's die je mist te verkleinen op je pc ( Haal bv de artiest namen weg) en zet ze dan is op je Viewty. Ik heb ook een tijd een viewty gehad en volgens mij moest ik toen ook alle mp3 namen handmatig kleiner maken

edit:

Waar je ook naar kan kijken is of je viewty wel de bestanden weergeeft die op je memory card staan ( volgens mij was dit ergens op optie) je moet hem dan zo instellen dat hij de bestanden van en je viewty en je memory card laat zien
zal het eerste eens proberen , het 2de zal het niet zyn want al mn muziek staat op mn geheugenkaart en meer dan de helft van de bestanden toont die wel.

maar het eerste zou wel kunnen!
heb hiervoor een samsung E900 gehad en had hierby ook het probleem dat die sommige bestanden niet kon afspelen , maar hy toonde ze wel & als ik dan de bestandsnaam wyzigde speelde die wel af :)

bedankt , zodra ik het geprobeerd heb laat ik wat weten ;)

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
Kan je voortaan ook niet-cursieve teksten typen? Leest niet zo lekker ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Verwijderd

Topicstarter
thijsje66 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:07:
Kan je voortaan ook niet-cursieve teksten typen? Leest niet zo lekker ;)
oke , geen probleem :)
& voor de rest is mijn probleem opgelost.
ik heb dus de bestandsnamen gewijzigd en nu speelt die alles perfect af !

dankje wel ! :*)
Pagina: 1