Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds enige dagen in het bezit van de hero. Met name het feit dat je per contact naast de gebruikelijke contactinfo smsjes, emails en andere updates kunt verzamelen vind ik erg handig.

Welnu; ik gebruik het bijgeleverd gmail programmatje (werkt fijntjes) maar per contact krijg ik geen emails te zien. 8)7

ben ik ergens een instelling vergeten????

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je dit topic opende?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-11 06:58
Ik vermoed dat dit niet mogelijk is, omdat je gebruik maakt van de Gmail applicatie? Bij de mail applicatie van HTC is dit wel mogelijk. Of kraam ik nu de grote onzin uit?

Verwijderd

Sim-contacten laat hij niet zien. Alleen telefoon en google contacten. Dus eerst ff je contacten naar je telefoon kopieren denk ik? Heb het gevoel dat ik ook onzin uitkraam :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2009 19:36 ]

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-11 11:48
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:34:
Sim-contacten laat hij niet zien. Alleen telefoon en google contacten. Dus eerst ff je contacten naar je telefoon kopieren denk ik? Heb het gevoel dat ik ook onzin uitkraam :D
Die laat hij wel zien hoor. Had ik iig toen ik voor het eerst m'n telefoon opstartte.

Verwijderd

ajampaniki schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:47:
[...]

Die laat hij wel zien hoor. Had ik iig toen ik voor het eerst m'n telefoon opstartte.
Ohw, bij mij liet hij ze niet zien in het Gmail proggie.... in het gewone contactpersonenboekje zag ik ze natuurlijk ook gewoon
Pagina: 1