Is het niet verstandig om de opmaak van het interview met Jay Wilson wat meer in interview-stijl te doen? Nu lijkt het meer een standaard review of iets dergelijks, dan een interview.
Wat ik bedoel (en me dus beter lijkt) zou iets zijn zoals dit:
Wat ik bedoel (en me dus beter lijkt) zou iets zijn zoals dit:
Tweakers.net: Diablo heeft vele fans, maar Blizzard is op dit moment natuurlijk vooral bekend van World of Warcraft. Hoe voorkom je dat al die 11 miljoen fans Diablo III slechts zien als een offline versie van World of Warcraft?
Jay Wilson: "Nou, ten eerste speelt Diablo III heel anders dan World of Warcraft. Er zijn natuurlijk wel overeenkomsten. Het zijn beide fantasygames, met magie en zwaarden en bijlen en het bevechten van monsters, en in beide speelt het bemachtigen van voorwerpen een grote rol, maar Diablo III is veel meer een actiegame, het is veel sneller en ook de manier waarop je aan voorwerpen komt is heel anders. Bovendien is de manier waarop je het verhaal volgt heel anders. Dat is in Diablo III geheel lineair, terwijl dat bij WoW niet zo is. Ook het verhaal en de sfeer van Diablo III zijn heel anders, veel donkerder en grimmiger dan van World of Warcraft. Er zijn eigenlijk alleen oppervlakkige overeenkomsten, maar Diablo III speel je in veel kortere sessies dan World of Warcraft en het is veel meer gericht op actie. Wel is Diablo III makkelijk onder de knie te krijgen voor wie bekend is met World of Warcraft."
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 15-11-2009 18:27 ]
The devil is in the details.