Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bok|A
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-11-2013
Momenteel heb ik Telfort-internet +bellen (was Tiscali) over mijn isdn-lijn. Het nummer van de ISDN-lijn wil ik niet kwijt, vanwege binnenkomende telefoontjes, maar de isdnlijn zelf wel. Kan Telfort het kpnnummer overnemen? Kan ik daarna de isdnlijn opzeggen, ook al loopt mijn internet via die lijn?
Alternatief is over op glasvezel-kpn voor internet en bellen. Dan kan ik mijn kpn-nummer behouden en kan de isdnlijn weg.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Kan in principe wel. Of Telfort dat doet/wil is een 2e, sommige providers bieden niet altijd alle mogelijkheden aan. Informeer eens bij Telfort/tiscali?

Of je het wilt is een 2e....Mijn ervaringen met telfort/tiscali telefonie zijn zo beroerd dat ik t al een jaar niet meer gebruik (werkt eerder niet dan wel. Of dat nu verbeterd is.. geen idee, maar toen was het een zeer bekend issue)

Verder heb je kans dat je de non-linesharingfee doorberekend krijgt (a 9.xx eur ofzo).

Ik zou persoonlijk 'downgraden' naar ISDN1. Dan ben je wel iets duurder uit, maar heb je een lijn die het tenminste altijd doet, en heb je geen risico's dat een portering mis gaat en alle bijbehorende ellende. Ook kun je dan gewoon je bestaande isdn apparatuur blijven gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door DJSmiley op 15-11-2009 18:53 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ja dat kan. Had Telfort voor ons ook gedaan (Telfort zegt zelf de ISDN lijn voor je op). Maar Telfort telefonie is idd crappy en daarom hebben wij ze weg gedaan :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc