Toon posts:

Problemen met Creative Geforce 2 MX PCI , Help !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de week een Creative Geforce2 MX PCI gekocht, de installatie ging vlekkeloos.

Nadat ik em opnieuw had opgestart deed ie raar en nu heb ik de drivers er vanaf gehaald nu draai ik 640X480 op 16 bit :'(

Zal ik gewoon ff m'n pc formatten ofzo dat ie 't dan weer doet :?

Verwijderd

Kan goed zijn dat je windows raar reageert als er nieuwe hardware inkomt, maar probeer eens de nieuwste detonators en als dat echt niet werkt dan maar formatteren denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ja zo'n Detonator had ik ook al geprbeerd maar geen suc6 :(

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
vertel es wat meer over je systeem....

Verwijderd

Maak eens wat irq's vrij ,
hij zit waarschijnlijk op een telaag irq(4)of te hoog IRQ(15). en dan kan ie alleen maar 640x480 weergeven.

Ik heb dezelfde kaart bij mij staat ie op irq 10.

heb beste is irq 9, 10 of 11
gebruik ook de laatste detonator driver.

succes..

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn systeem

Pentium 3
450 Mhz
192 Ram Geheugen
Creative SoundBlaster Live 1024
Creative GeForce 2 MX PCI
10/100 MBPS Netwerkaart
Interne Analoge 56k6 Modem
6,4 Gb Harde-Schijf :'(

Dus mischien heb je hier wat aan !

Gr.

Alkmaarder

Verwijderd

Welke detonator drivers heb je, welk besturingssysteem en welke directX versie??

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ff zeiken hoor :P
Maaruh, een P3-450... waarom hebbie dan geen Agp Geforce ?? Die zijn nog goedkoper ook, d8t ik hoor.
Goedkoper en sneller, nou dan zou ik het wel weten hoor :)

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Alkmaarder heeft denk ik geen agp slot anders had hij wel een agp-versie gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Nou jongens het lag gewoon aan die videokaart zelf het was een misproductie , dus daarom deed ie het niet nu heb ik een nieuwe gekregen van de winkel !!!!!!!!!!!!! :P

Verwijderd

Topicstarter
Nou jongens het lag gewoon aan die videokaart zelf het was een misproductie , dus daarom deed ie het niet nu heb ik een nieuwe gekregen van de winkel !!!!!!!!!!!!! :P

Verwijderd

Topicstarter
Pagina: 1