Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TELE2] Trage ADSL verbinging na overstappen

Pagina: 1
Acties:

• EAI
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-11 16:43
Ik heb 2 jaar erg stabiel en snel (1250 kb/s) adsl gehad van de provider "ONLINE".
TELE2 had echter een leuke aanbieding voor ADSL met dezelfde snelheid (tot 20 mbit/s) maar dan goedkoper.

Met de gedachte dat overstappen tegenwoordig zonder problemen kan, ben ik dus overgestapt en heb ik sinds 3 dagen ADSL van TELE2.

Mijn snelheid is echter drastisch verlaagd naar max 340 kb/s en upload 43 kb/s :(

Het enige dat ik gedaan heb is de telefoonlijn uit de modem van ONLINE gehaald, en in de modem van TELE2 gestopt, dus aan de verbinding kan het niet liggen.
Ik heb meteen naar de helpdesk van TELE2 gebeld, en nadat ik ben doorverbonden naar de technische dienst gaf die man aan dat het wellicht opstart problemen zijn en ik het aan paar dagen aan moet zien.

Wat denken jullie hiervan? Ik kan me niet voorstellen dat het opstartproblemen zijn, het zou toch meteen moeten werken??

Verwijderd

Geachte EAI,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

• EAI
Goed initiatief, ik heb zojuist de gegevens gemaild.
Ik ben erg benieuwd wanneer het probleem is opgelost.

• EAI
Ik kon het niet laten, en heb toch maar zelf even gebeld.
Ben erg vriendelijke geholpen, en de technische dienst gaf aan dat het waarschijnlijk aan het netwerk ligt.
Ze gaan KPN vragen om het een en ander te onderzoeken.

[ Voor 0% gewijzigd door EAI op 16-11-2009 14:35 . Reden: spelfoutje ]