Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Call of duty 6 NAT strict

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word er zo gestoord van om telkens van alles te proberen en niks werkt,
ik heb een orange live box van Sagem en ik wil COD 6 op de PC spelen, maar elke keer is mijn NAT strict.
nou staat er nergens op livebox UpnP dus daar heb ik niks aan, het blijkt dat ik iets met poorten moet doen maar heb geen idee waar ik die poorten uberhaput moet vinden,
kan iemand mij please uitleggen hoe ik de nat weer open kan krijgen met livebox :S

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:20
Zet eens poort 28960 TCP en UDP open per het webmenu :)
edit:

Pff wat ben ik soms ook blind...

[ Voor 71% gewijzigd door Manuel op 15-11-2009 19:27 . Reden: Mistype.. ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het over de PC versie

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Required Ports for Modern Warfare 2

In addition to the required ports for Steam, Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer:

* UDP 1500 (outbound)
* UDP 3005 (outbound)
* UDP 3101 (outbound)
* UDP 28960

Steam Client

* UDP 27000 to 27015 inclusive (Game client traffic)
* UDP 27015 to 27030 inclusive (Typically Matchmaking and HLTV)
* TCP 27014 to 27050 inclusive (Steam downloads)

Dedicated or Listen Servers

* TCP 27015 (SRCDS Rcon port)

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 23:48
edit:
Net te laat, Fuzzynl heeft een uitgebreidere uitleg met duidelijkere poortnummers.

Ik ken de Orange live box niet maar als je zelf poorten kunt forwarden naar je pc staan er in het Modern Warfare topic poortnummers die je zou moeten forwarden:

Joost1991 in "Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2"
20800 TCP/UDP
20810 UDP
28960-28970 UDP

[ Voor 25% gewijzigd door Gody op 15-11-2009 14:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
danku, nu weet ik nog niet waar ik het moet invoeren maar alvast bedankt voor de poorten :p

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:22:
danku, nu weet ik nog niet waar ik het moet invoeren maar alvast bedankt voor de poorten :p
Om te forwarden kan je even op deze site kijken, staat een uitleg per router Klik!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-11 13:00
Ik heb de eerste 2 dagen zonder problemen kunnen spelen met NAT strict, gister begonnen de problemen op te stapelen, en vandaag kon ik geen 1 game meer in. Ook na het uitvoeren van de portforwards kon ik er nog niets mee.
Windows firewall moest in mijn geval helemaal uit, anders werkt het niet. Na het uitzetten staat er NAT open. Check eens of je deze uit hebt staan?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Verwijderd

Topicstarter
werkt niet :s

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:20
Nu eens wat uitgebreider? Wij hebben namelijk geen glazenbol van waar het misschien wel aan zou kunnen liggen. Geef eens informatie over wat je op je computer hebt draaien, van Firewall tot Virusscanner. Graag informatie.

• J0HAN
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-11 18:35
Ik heb er soms ook last van dat NAT op strict staat.
Start ik het spel opnieuw staat NAT vaak wel open.
Heb een DrayTek Vigor btw.

Overigens lijkt het niet echt problemen te geven, alleen 1 keer uit een game gekickt omdat de host migration niet goed ging. Volgens IWnet zou dit veroorzaakt worden door NAT die op strict stond.

[ Voor 43% gewijzigd door J0HAN op 15-11-2009 19:37 ]

 MacBook Pro M1 (2021)  Mac Mini (2011)  iPhone 12 Pro

Verwijderd

Topicstarter
Manuel schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:28:
[...]

Nu eens wat uitgebreider? Wij hebben namelijk geen glazenbol van waar het misschien wel aan zou kunnen liggen
AVG virusscanner alleen die heb ik vaak uitstaan, windows firewall,provider is Orange, ik heb een livebox router, nog meer nodig? vraag plz :D

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik heb hier nu hetzelfde probleem als de TS ...

Ik zit hier ook met een livebox met de nieuwe firmware .. ik heb hier nu 2 uren naar lopen zoeken om een goede uitleg maar ik kan niks vinden .. alleen guides met de oude firmware... zijn hier nog mensen die uit eigen ervaring kunnen vertellen hoe dit moet..

De windows firewall heb ik al wel helemaal uitgezet .. ook heb ik de upnp gevonden en aangezet.. heeft niet geholpen..

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:06

jagermeister

Artillerie magneet :-(

_FrostBite_ schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:10:
Ik heb hier nu hetzelfde probleem als de TS ...

Ik zit hier ook met een livebox met de nieuwe firmware .. ik heb hier nu 2 uren naar lopen zoeken om een goede uitleg maar ik kan niks vinden .. alleen guides met de oude firmware... zijn hier nog mensen die uit eigen ervaring kunnen vertellen hoe dit moet..

De windows firewall heb ik al wel helemaal uitgezet .. ook heb ik de upnp gevonden en aangezet.. heeft niet geholpen..
Zelfde probleem hier. Ook de Livebox met nieuwe firmware.

Verder is het zo dat ik uPnP aan heb staan, mijn PC in DMZ heb gehangen, alle genoemde UDP en TCP poorten open heb gezet. Niets werkt. Heb welgeteld 1 match kunnen spelen :S

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:07:
Ik word er zo gestoord van om telkens van alles te proberen en niks werkt,
ik heb een orange live box van Sagem en ik wil COD 6 op de PC spelen, maar elke keer is mijn NAT strict.
nou staat er nergens op livebox UpnP dus daar heb ik niks aan, het blijkt dat ik iets met poorten moet doen maar heb geen idee waar ik die poorten uberhaput moet vinden,
kan iemand mij please uitleggen hoe ik de nat weer open kan krijgen met livebox :S
Modbreak:zie je mailbox

[ Voor 25% gewijzigd door bjck op 21-11-2009 12:44 ]

Verwijderd

mijn nat is ook strict, mijn UPnP staat aan, maar ik snap niet hoe je die tcp en udp moet invullen en wat je moet invullen. hij vidn niet automatisch call of duty modern warfare 2 dus moet je dat handmatig invullen, kan iemand mij die tcp en udp geven en hoe je dat meot invullen.
Pagina: 1