Toon posts:

Met m'n mac de pc van mijn vader (ander adres) bedienen

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat de ideale oplossing daarvoor is..?

Mijn vader is een vrij grote leek op computer gebied, en nu wil ik hem graag wat vaker "online" helpen..

Ik werk alleen op een mac en hij op een pc...is er een prog. waarmee ik makkelijk (en snel) zijn computer zou kunnen bedienen?

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:50

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:46:
Weet iemand wat de ideale oplossing daarvoor is..?

Mijn vader is een vrij grote leek op computer gebied, en nu wil ik hem graag wat vaker "online" helpen..

Ik werk alleen op een mac en hij op een pc...is er een prog. waarmee ik makkelijk (en snel) zijn computer zou kunnen bedienen?
Ik heb hier wel eens Yuuguu voor gebruikt.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:37
Remote desktop protocol (RDC) van MS
Skype (niet overnemen maar kan je wel volgen wat hij doet)
VNC
Teamspeak

Verwijderd

www.logmein.com

even account maken en de pc van je pa toevoegen. vervolgens kan je op elke willekeurig pc over de hele wereld met een internet verbinding je pa helpen! wel een free account maken op logmein. gebruik het al jaren voor familieleden en vrienden te helpen!! succes!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Er zijn veel oplossing voor dit probleem. Als je bijvoorbeeld in Google zoekt naar "remote access mac pc", vind je software als Remote Desktop Connection, LogMeIn, TeamViewer, Fog Creek Copilot en de vele VNC varianten.

Aangezien we hier op GoT verwachten dat je dit soort dingen eerst zelf uitzoekt en daar niets van is terug te vinden in je topicstart, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.