ook al een paar vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 529 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spork
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 16:39
ik heb net als aardig wat mensen hier even een paar vraagjes over verschillende casemods:

wii control:
ik wil een computer (kan mac osx of windows xp kunnen zijn) met meerdere beeldscheremen (zoveel mogelijk) rondom zodat je echt in het beeld zit met een wii remote besturen ik kan mijn mac al besturen met een wii remote maar klikken lukt mij niet! wat is het maximaal aantal beeldschermen op een laptop (misschien via usb) en hoe kan ik het klik probleem oplossen

outside pc:
ik wil een computer (dit keer alleen xp) buiten gebruiken is het mogelijk om een standaard compaq pc te beschermen tegen vochtigheid van buiten en toch voldoende te koelen?? en kan dit ook met een beeldscherm (kan flat of beeldbuis zijn)

teddy pc: :+
en als laatse casemod wil ik een pc in een 1m grote teddybeer bouwen 8)7
maar hoe kan deze met een zo klein mogelijk gat aan de achterkant van de teddybeer (ik denk dat jullie de plek wel snappen) kan koelen?

ik hoop dat jullie op een hoop vragen antwoord kunnen geven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Juist, en wij gaan al die vragen beantwoorden?

Casemodding is niet vraag aan een ander hoe dingen te doen. Het is je eigen creativiteit. Hoe je tot je resultaat wilt komen is jouw probleem. We kunnen hooguit theorievragen/antwoorden en praktijkervaringen melden.

Hoe JIJ tot JOUW resultaat wil komen is plat gezegd 'jouw probleem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat je teddy gaat werken omdat je CPU best warm wordt en omdat je teddy van pluche is denk ik dat dat niet gaat werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08 12:43
1) je moet eens naar DisplayPort technologie kijken. Daarmee kan je via USB 4 extra monitoren aandrijven. Als het echter over 3D-toepassingen of video gaat, heeft USB niet genoeg bandbreedte, dus dan gaat ATI Eyefinity de beste oplossisng zijn, maar dat werkt niet op een laptop. Google it.
Voor de wii remote... weet ik veel, google it? O-)

2) zoek eens op "ruggedised PC". Er is een hele markt voor PCs die overal tegen moeten kunnen: water, brand, temperatuur, schokken, etc etc. Zoek en gij zult vinden.

3) gebruik een atom of een soortgelijk low-power ding, en monteer het op een plankje in de rug van de beer. In dat plankje kan je vervolgens een kleine fan zetten, dan moet het wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:29
Xtrafris schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:20:
1) je moet eens naar DisplayPort technologie kijken. Daarmee kan je via USB 4 extra monitoren aandrijven. Als het echter over 3D-toepassingen of video gaat, heeft USB niet genoeg bandbreedte, dus dan gaat ATI Eyefinity de beste oplossisng zijn, maar dat werkt niet op een laptop. Google it.
Voor de wii remote... weet ik veel, google it? O-)

2) zoek eens op "ruggedised PC". Er is een hele markt voor PCs die overal tegen moeten kunnen: water, brand, temperatuur, schokken, etc etc. Zoek en gij zult vinden.

3) gebruik een atom of een soortgelijk low-power ding, en monteer het op een plankje in de rug van de beer. In dat plankje kan je vervolgens een kleine fan zetten, dan moet het wel lukken.
1,eyefinity kost wat..
...met een goede/normale game kaart kan je 3 schermen

2, een pc maken die tegen regen kan is niet moeilijk... alles goed afschermen met plexi,.....alleen of he verstandig is je pc buiten te hebben staan in de zomer lijkt me wat minder....

3, een pc in een plushen beer is niet verstandig.. kwa koeling etc,

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijtafel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-10 18:13
3, als je er een desktop kast in weet te maken en onderdelen die weinig warmte produceren(zoals xtrafris zei) dan zou het kunnen lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08 12:43
Remmes_NT schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:20:
[...]

1,eyefinity kost wat..
...met een goede/normale game kaart kan je 3 schermen

2, een pc maken die tegen regen kan is niet moeilijk... alles goed afschermen met plexi,.....alleen of he verstandig is je pc buiten te hebben staan in de zomer lijkt me wat minder....

3, een pc in een plushen beer is niet verstandig.. kwa koeling etc,
1) OP geeft nergens aan wat zijn budgetlimiet is. Hij wil veel schermen, eyefinity geeft je veel schermen. Wel geeft hij aan dat hij het op een laptop wil doen, dan kom je dus bij DisplayLink uit. Link, niet Port, dat was een foutje en is bij deze ge-edit.

2) Ik zie geen probleem met een PC buiten zetten, zeker niet als je hem al waterdicht heb weten te maken. Ik weet dat de meeste tweakers er niet zo over denken, maar ZO gevaarlijk is de zon nou ook weer niet :p

3) daar geef ik toch een oplossing voor in mijn post? Afhankelijk van de kwaliteit van de uitvoering en gekozen componenten gaat het dan wel/niet lukken, maar ik snap je negativisme even niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Sorry, maar we zijn geen helpdesk waar je met vragen aan kunt komen zetten die wij vervolgens met z'n allen voor je gaan beantwoorden, en vooral; uitzoeken.
Vooral dat laatste heb je zelf denk ik nog niet voldoende gedaan. Daar er op internet echt wel info te vinden is, en zelf testen/onderzoeken/inlezen kan ook helemaal geen kwaad.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.