Ik hoop dat jullie een oplossing hebben.
ik heb hier 3 pc's:
een win2k pro bak , een win98 bak, en nog zo een.
Ik heb 2 netwerkkaartjes in de win2k, 1 aan de kabelmodem, en 1 aan mijn BNC thuisnetwerkje.
de internet-sharing gebeurt gewoon met de ingebopuwde functie van win2k.
Ik kan lekker internetten en zo en het werkt 10x beter als die duffe winroute.
Op de 2K bak heb ik het een en ander aan bestanden staan, daar wou ik dus graag bij kunnen met mijn win98 .
Dus de win98 bak in laten loggen met NT domain, de enige manier waarop ik het voor elkaar krijg om op de win2k HD's te kunnen kijken vanuit een andere PC.
Het probleem:
Elke keer als ik mijn win98 bak opstart geeft hij de fout: kan domain server niet vinden, sommige bla bla bla...
Dit is irritant en die error geven aleen al duurt bijna net zo lang als een reboot zonder die error.
iemand een idee om dat zoeken naar een domain uit te zetten in win98 ?
ik heb hier 3 pc's:
een win2k pro bak , een win98 bak, en nog zo een.
Ik heb 2 netwerkkaartjes in de win2k, 1 aan de kabelmodem, en 1 aan mijn BNC thuisnetwerkje.
de internet-sharing gebeurt gewoon met de ingebopuwde functie van win2k.
Ik kan lekker internetten en zo en het werkt 10x beter als die duffe winroute.
Op de 2K bak heb ik het een en ander aan bestanden staan, daar wou ik dus graag bij kunnen met mijn win98 .
Dus de win98 bak in laten loggen met NT domain, de enige manier waarop ik het voor elkaar krijg om op de win2k HD's te kunnen kijken vanuit een andere PC.
Het probleem:
Elke keer als ik mijn win98 bak opstart geeft hij de fout: kan domain server niet vinden, sommige bla bla bla...
Dit is irritant en die error geven aleen al duurt bijna net zo lang als een reboot zonder die error.
iemand een idee om dat zoeken naar een domain uit te zetten in win98 ?