Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bananenbennie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05-2021
Ik heb vandaag een niewe HD gekocht. De Samsung Spinpoint F3 1 TB en heb er Windows 7 op gezet. Ik moet zeggen, loopt erg mooi. Probleem is echter de herrie, hij ratelt enorm bij alles wat je doet. Ik sta op het punt 'm weer terug te brengen, dit is helemaal geen vooruit gang zo!

Is dat normaal? Is er wat aan te doen? Welke HD's zijn wel stil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Test het ding eens met het tooltje van Samsung, wie weet is toevallig het exemplaar dat jij daar hebt gewoon brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bananenbennie
welk tooltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:02
Heb je uberhaupt wel op de Samsung website gekeken voordat je je dit afvroeg?

[ Voor 4% gewijzigd door Jimster op 14-11-2009 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Kom op zoek zelf ook eens. Hier op GoT verwachten wij dat je zelf ook enig eigen initiatief toond. Kijk de FAQ's eens door, gegarandeerd dat je daar vindt wat je zoekt.

Edit: Ik zie het al, je bent forum lid sinds vandaag, hartelijk welkom. Zoals ik al aangeef er wordt hier van je verwacht dat je eerst zelf opzoek gaat om een probleem te verhelpen. In je topic start geef je dit dan ook aan, zo toon je eigen initiatief. Het is hier namelijk niet de bedoeling het forum als helpdesk te gebruiken waar je even een vraag dropt en gelijk een pasklaar antwoord krijgt.

[ Voor 54% gewijzigd door _Dune_ op 14-11-2009 23:26 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik weet niet wat voor schijf je had maar ik weet vrij zeker dat het kwa snelheid een enorme vooruitgang is. Wat geluidsproductie betreft wat minder maar het is naar net wat jij belangrijk vind :)

Kans bestaat dat een andere schijf die je meekrijgt als je hem ruilt een stuk langzamer is.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bananenbennie
Glashelder schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:31:
Ik weet niet wat voor schijf je had maar ik weet vrij zeker dat het kwa snelheid een enorme vooruitgang is. Wat geluidsproductie betreft wat minder maar het is naar net wat jij belangrijk vind :)

Kans bestaat dat een andere schijf die je meekrijgt als je hem ruilt een stuk langzamer is.
hmm denk dat liever een stukkie snelheid inlever dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bananenbennie
_Dune_ schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:23:
Kom op zoek zelf ook eens. Hier op GoT verwachten wij dat je zelf ook enig eigen initiatief toond. Kijk de FAQ's eens door, gegarandeerd dat je daar vindt wat je zoekt.

Edit: Ik zie het al, je bent forum lid sinds vandaag, hartelijk welkom. Zoals ik al aangeef er wordt hier van je verwacht dat je eerst zelf opzoek gaat om een probleem te verhelpen. In je topic start geef je dit dan ook aan, zo toon je eigen initiatief. Het is hier namelijk niet de bedoeling het forum als helpdesk te gebruiken waar je even een vraag dropt en gelijk een pasklaar antwoord krijgt.
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sermo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-05-2024
@ Bananenbennie

Ratelt die F3 nog steeds zo?

Kan je het Acoustic Management niet aanpassen met Winaam?

Zie deze link:

http://www.withopf.com/tools/aam/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vreemd om te horen, ik gebruik 2 x 1TB Samsung F3's in mijn PC in RAID0 en ik vind die dingen juist heel erg stil, ook als ze druk bezig zijn met lezen en schrijven hoor ik ze niet en dat was met eerdere harde schijven wel het geval.
Pagina: 1