Tweakers.net genomineerd

Pagina: 1
Acties:
  • 1.969 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosce
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-06 14:39
Ik bezoek T.net al sinds mensen(/internet-)heugenis. Veel mensen uit mijn kennissenkring kennen de site ook. De site heeft ook dagelijks een behoorlijk aantal bezoekers; zelfs een van de meest bezochte sites van Nederland als ik me niet vergis.

Vandaag viel me onderstaand bericht op (moeilijk over het hoofd te zien, ik weet het...):
Tweakers.net is drie keer genomineerd als beste website van het jaar. Heb jij je stem al uitgebracht?
Stemmen kan nog tot woensdag. Stem nu!

Ik vind het gewoon jammer, of beter gezegd irritant dat ik bij de nodige sites de vraag krijg om te stemmen op de betreffende site. Sommige sites sturen zelf een mail met het verzoek om een stem uit te brengen.

Tweakers lijkt mij een gevestigde naam in Nederland. De advertentie-inkomsten worden binnengehaald uit het gegeven dat er dagelijks een x aantal bezoekers langskomen. Dit lijkt me niet noemenswaardig beinvloed te worden door het behalen van een of andere - naar mijn mening - subjectieve stemmingsronde.

Mijn vraag is dus waarom T.net deelneemt aan een 'vage' verkiezing welk mij niet gebaseerd lijkt op 'beste website van het jaar', maar meer op wie kan de meeste mensen overhalen te stemmen op site 'X'?

Kijk naar je bezoekersaantallen, dat is je beloning (toch?)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Meer publiciteit. Nog wat extra erkenning. Meer bekendheid.

Baadt het niet, schaden zal het in ieder geval ook niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

rosce schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:55:
Kijk naar je bezoekersaantallen, dat is je beloning (toch?)!
Waardering komt in vele vormen, de bezoekersaantallen is er een van :)
Tweakers lijkt mij een gevestigde naam in Nederland. De advertentie-inkomsten worden binnengehaald uit het gegeven dat er dagelijks een x aantal bezoekers langskomen. Dit lijkt me niet noemenswaardig beinvloed te worden door het behalen van een of andere - naar mijn mening - subjectieve stemmingsronde.
Dat neemt niet weg dat Tweakers.net graag deelneemt aan de "Website van het Jaar"-verkiezingen want dat levert extra reclame op, iets wat alle genomineerden interessant vinden. Aandacht is goed, meer aandacht is beter :Y)

En of we nu een contest winnen of niet, we blijven toch wel ons best doen om T.net op vele fronten te blijven verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik vind het gewoon jammer, of beter gezegd irritant dat ik bij de nodige sites de vraag krijg om te stemmen op de betreffende site.
Er wordt toch nergens gevraagd om op T.net te stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

check homepage banner :)

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

GlowMouse bedoeld denk ik dat er nergens staat dat je op T.net moet stemmen. Er staat enkel dat T.net 3 keer is genomineerd en dat er tot uiterlijk woensdag kan worden gestemd. Waar je op stemt staat uiteraard vrij :)
Mededeling:

Tweakers.net is drie keer genomineerd als beste website van het jaar. Heb jij je stem al uitgebracht?
Stemmen kan nog tot woensdag. Stem nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45

Onbekend

...

Check eens die gele balk die je bovenin het scherm kreeg. Als ze die balk ook nog eens voor andere zaken zouden gebruiken zou ik het niet zo erg gevonden hebben......

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Die balk wordt toch voor veel meer aankondigingen gebruikt :?

Het hoeft overigens voor mij ook niet zo, dat bedelen om stemmen, maar het is wel begrijpelijk. Op bijvoorbeeld buienradar staat het ook. Als een genomineerde het doet, doen de andere automatisch mee lijkt me.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Onbekend schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:26:
Check eens die gele balk die je bovenin het scherm kreeg. Als ze die balk ook nog eens voor andere zaken zouden gebruiken zou ik het niet zo erg gevonden hebben......
Dat doen ze toch ook?
Meldingen (bijv. als de site even down moet), of je DM'etjes en je PM'etjes, etc :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:29
P_de_B schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:28:

Het hoeft overigens voor mij ook niet zo, dat bedelen om stemmen, maar het is wel begrijpelijk. Op bijvoorbeeld buienradar staat het ook. Als een genomineerde het doet, doen de andere automatisch mee lijkt me.
Laten we alsjeblieft niet buienradar als voorbeeld nemen over hoe je een site moet inrichten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SmartDoDo schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:26:
GlowMouse bedoeld denk ik dat er nergens staat dat je op T.net moet stemmen. Er staat enkel dat T.net 3 keer is genomineerd en dat er tot uiterlijk woensdag kan worden gestemd. Waar je op stemt staat uiteraard vrij :)

[...]
Zet er dan linkjes neer naar de drie categorien. Nu staan er dírecte linkjes naar stem-pagina's voor T.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

In de Mededeling staat een link naar de FP-post en in die post staat bovenin gewoon een link naar de algemene site. Van daaruit is het heel makkelijk om de deelnemers per categorie op te zoeken :)

De directe linkjes naar de 3 categorieën waarin T.net is genomineerd zijn trouwens ook als zodanig benoemd en herkenbaar.

[ Voor 24% gewijzigd door SmartDoDo op 14-11-2009 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Dat snap ik, maar het kwam bij mij wel heel erg over als "STEM NU OP ONS WOOHOO", beetje dat kans-arme zieltjes winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Als dat de bedoeling was, was er waarschijnlijk wel een beeldvullende banner gebruikt :Y)

Voordeel op T.net is dat die mededeling gewoon weg is te klikken, op andere sites wordt je er doorgaans continue aan herinnerd. Ik weet niet wat kans-armer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

P_de_B schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:28:
Maar niet voor reclame. Had het dan bij de banners neergezet, maar dit was een stuk opzichtiger; ik had het liever onopvallender gezien.
Het werkt bij mij in ieder geval niet :+ .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die site rammelt een beetje

(a) de Algemene Voorwaarden van die website zijn in het ENGELS, en dat mag in beginsel niet.

(b) De website noemt als prijzen een 32" TV en een PSP-Go. De Algemene Voorwaarden waarmee je mee akkoord gaat noemen echter als prijzen een iPod Touch & Fuij camera. Dit is tegenstrijdig en klopt dus niet.

(c) In de banner staat er 'Plasma TV' in de tekst vervolgens 'LCD TV'.

(d) Er staan spelfouten in: "Gedurende vijf weken, tussen 12 Oktober en 18 november, beoordeeldt het Nederlandse publiek de genomineerde websites op hun inhoud, navigatie en vormgeving". En: "ik word vergoed voor deelname" en "email adres"..allemaal fout.

Ik heb er niet zo veel vertrouwen in dat zij nauwkeurig en betrouwbaar te werk kunnen gaan...Als ze niet eens de moeite nemen om hun eigen website even na te lopen en behoorlijk in te richten. Als je kijkt naar deze domme fouten, dan lijkt het ze vooral alleen maar te doen om de info die ze kunnen krijgen uit de bezoekers; en niet om een behoorlijke contest v/d beste website te doen.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Godsamme, moet er nu echt om elk klein dingetje gezeurd worden? Natuurlijk wil Tweakers.net de extra gratis reclame die komt kijken bij het winnen van zo'n prijs graag. En natuurlijk zouden we het leuk vinden als je op Tweakers.net stemt. Maar natuurlijk gaan we ook niemand dwingen en krijg je alleen eenmalig een geel balkje in beeld dat je weg kan klikken.

Als we daar al moeilijk over moeten doen...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
NMe schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:54:
Godsamme, moet er nu echt om elk klein dingetje gezeurd worden? Natuurlijk wil Tweakers.net de extra gratis reclame die komt kijken bij het winnen van zo'n prijs graag. En natuurlijk zouden we het leuk vinden als je op Tweakers.net stemt. Maar natuurlijk gaan we ook niemand dwingen en krijg je alleen eenmalig een geel balkje in beeld dat je weg kan klikken.

Blijkbaar vinden mensen het niet bij Tweakers passen. Ik ook niet hoor. Vroeger stemde ik wel eens maar nu zeker niet, ongeacht of ik een van de genomineerde sites geschikt vind voor zo'n prijs.
Op mij persoonlijk komt het nogal goedkoop (commercieel?) over. Net als die "IT Knowledgebase" van laatst. Is daar al een topic over? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

... en krijg je alleen eenmalig een geel balkje in beeld dat je weg kan klikken.
Correctie: een gele balk op elke computer waar je gebruik van maakt. Dat betekent dat ik het balkje zo'n 5 of 6 keer zal zien. Blijkbaar is het computer/computeraccount gekoppeld, niet GoT-account? :)

Tja, de gemiddelde tweaker is nu eenmaal geen fan van reclame, of het nu commercieel of anderszins is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

gambieter schreef op zondag 15 november 2009 @ 01:04:
[...]

Correctie: een gele balk op elke computer waar je gebruik van maakt. Dat betekent dat ik het balkje zo'n 5 of 6 keer zal zien. Blijkbaar is het computer/computeraccount gekoppeld, niet GoT-account? :)
Cookie.
Tja, de gemiddelde tweaker is nu eenmaal geen fan van reclame, of het nu commercieel of anderszins is.
Leuk, maar de gemiddelde tweaker wil tegelijkertijd ook niet betalen voor een abo. Als iedereen een bannervrij abonnement zou nemen was Tweakers.net ook niet afhankelijk van reclame. Dat dat niet realistisch is snap ik ook wel, maar ik vind het bijzonder kleinzerig dat diezelfde mensen die jarenlang gratis gebruik maken van de site vervolgens klagen over een geel balkje dat eenmalig (goed, voor sommige mensen misschien wat vaker dan) zichtbaar is. Dat is voor mij gewoon "zeuren omdat het kán", en daar heb ik de laatste paar maanden in LA al zoveel van gezien. Zijn we als Tweakers nou echt zó intolerant voor kleine ongemakjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan zal ik het cookiemonsteraccount maar niet gebruiken :+
Leuk, maar de gemiddelde tweaker wil tegelijkertijd ook niet betalen voor een abo. Als iedereen een bannervrij abonnement zou nemen was Tweakers.net ook niet afhankelijk van reclame. Dat dat niet realistisch is snap ik ook wel, maar ik vind het bijzonder kleinzerig dat diezelfde mensen die jarenlang gratis gebruik maken van de site vervolgens klagen over een geel balkje dat eenmalig (goed, voor sommige mensen misschien wat vaker dan) zichtbaar is. Dat is voor mij gewoon "zeuren omdat het kán", en daar heb ik de laatste paar maanden in LA al zoveel van gezien. Zijn we als Tweakers nou echt zó intolerant voor kleine ongemakjes?
Het is inderdaad een "neverending discussion", waarbij sommige users geergerd klagen en dan soms een geergerde reactie terugkrijgen. Beiden onnodig :) . Ik reageerde vooral omdat ik hem op meerdere computers zag/ga zien. Verder niks, paar extra klikjes.

Ik vermoed trouwens dat deze topics deels een gevolg zijn van het feit dat GoT zich richt op de tweakers. Elk nadeel hep zijn voordeel of zo ;)

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 15-11-2009 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Grappig dat je dat zegt... Een paar dagen geleden zat ik op een computer waar ik niet was ingelogd (nog nooit overigens) en guess what... die gele balk kwam gewoon tevoorschijn. Zal eens een check doen op een andere pc.

[ Voor 6% gewijzigd door Jejking op 15-11-2009 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jejking schreef op zondag 15 november 2009 @ 01:51:
[...]

Grappig dat je dat zegt... Een paar dagen geleden zat ik op een computer waar ik niet was ingelogd (nog nooit overigens) en guess what... die gele balk kwam gewoon tevoorschijn. Zal eens een check doen op een andere pc.
Je hoeft niet ingelogd te zijn om cookies te kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

Ach, het is fijn om te zien dat poll-beïnvloeding dus wel mag op GoT. Een precedent is geschapen en ik voorzie de komst van topics met oproepen om te stemmen, die dan verwijzen naar deze actie.

Het idee is zeker leuk, maar ik heb niet het idee dat er goed over nagedacht is.

En verder is die gele balk wel telkens schrikken :D

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51

Relax, niemand doet hier moeilijk, we zijn gewoon gezellig aan het praten over de website van het jaar. Oh en btw ik heb de melding al vier keer weggeklikt. Maar goed dat vind ik niet zo erg.

Ik snap de melding wel. Het is toch een leuke erkenning als je in één van de categorieen de website van het jaar bent. Staat leuk in de prijzenkast.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Het grote probleem van dergelijke "verkiezingen" vind ik dat de stemmers lang niet alle genomineerde sites kennen. Combineer dit met "stem op de verkiezingen"-banners op de deelnemende sites, en de grootste site wint! Maar dat zegt niet direct dat die site ook beter is dan een andere, minder bekende site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, het lijkt me dat Tweakers prima in staat zijn een eigen keuze te maken - als er een positieve review van een spel op de FP staat maar je speelt geen spellen, dan ren je ook niet direct naar de winkel (of klaagt dat je gevraagd wordt de game te kopen).

Er staat een verwijzing naar de nominatie, en naar de site waar je kan stemmen. Ik heb zelf in 2 gevallen op Tweakers.net gestemd, na bekijken van de genomineerden, en 1x op een andere site. Natuurlijk is de link snel gelegd door een banner op de site, maar er wordt niet gevraagd het verstand uit te schakelen en blind te stemmen.

Dat dergelijke verkiezingen vaak een populariteitszaak zijn, is een probleem in de wijze van organiseren. Zoals velen zullen weten hebben wij jaarlijks de gouden steeksleutel, en ondanks dat we er alles aan doen om de bezoekers zelf de nominaties en dergelijke te laten verzorgen, blijft het ook daar moeilijk mensen te bewegen tot een gewogen oordeel. XS4all gebruikt het zelfs in de reclame.

Één ding is zeker: als je er helemáál geen aandacht aan besteedt, wint T.net nooit, en krijg je daarna weer een lading topics over waarom er geen aandacht aan besteed is en dat één of andere prut-site met veel leden gewonnen heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pollbeïnvloeding zou trouwens zijn dat als je op een link klikt je direct een stem uitbrengt, zonder dat je hier zelf de keuze voor maakt. Natuurlijk is het logisch dat tweakers.net het lieft heeft dat je op hen stemt, maar ze verplichten het nergens.

En wat boeit het nu of er in dat gele balkje een berichtje staat dat je een nieuwe DM hebt of dat er wordt gevraagd of je iets wil doen, het is niet alsof je gedwongen wordt. Zelf vind ik het best netjes gedaan. Gewoon op de plek waar normaal dit soort dingen worden weergegeven zonder opdringerig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HawVer schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:40:
[...]

Relax, niemand doet hier moeilijk, we zijn gewoon gezellig aan het praten over de website van het jaar.
Ik heb het over de maffe ondertoon die erbij komt kijken dat Tweakers.net zich niet voor zoiets moet lenen. Maar intussen zorgt dit soort gratis reclame (zelfs alleen genomineerd zijn is goed voor de naamsbekendheid) er wel voor dat er gratis content aangeboden kan blijven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Dat balkje is niets....
deze gezien? www.bnn.nl

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45

Onbekend

...

Rob schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:53:
Dat balkje is niets....
deze gezien? www.bnn.nl
Inclusief de typfout(en)? Het enige mooie daarvan is *O* *O* *O*

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Onbekend schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:55:
[...]

Inclusief de typfout(en)? Het enige mooie daarvan is *O* *O* *O*
Vergeet de vergrote Afbeeldingslocatie: http://www.bnn.nl/static/geocities/Dance.gif niet
En het url van dat plaatje :D

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 22:18

CodeIT

Code IT

Hoe kijg ik het balkje weg? Heb al op de link geklikt, maar het ding blijft staan.
Ik gebruik Opera 10.01. Er staat nergens een kruisje of iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Rechtsbovenin staat een klein kruisjes. Als ie er in Opera niet staat misschien even met een andere browser inloggen en 'm daar wegklikken, misschien dat dat werkt :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

CodeIT schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:15:
Hoe kijg ik het balkje weg? Heb al op de link geklikt, maar het ding blijft staan.
Ik gebruik Opera 10.01. Er staat nergens een kruisje of iets...
rechtsboven, bij mij in ieder geval, zat een kruisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja T.net doet zelf ook niet anders. Ben benieuwd of de klagers hier, ook straks weer gaan klagen over de T.net georganiseerde Gouden Steeksleutels. Daar gaat het ook alleen maar om welke fabrikant de meeste stemmen krijgt en niet wat het beste product echt is. Incl. Oproepen en Prijzenfestival. Over een maandje organiseert T.net ook zelf weer een populariteitscontest om de gouden steeksleutel te mogen uitreiken. Dus T.net kan moeilijk zeggen we doen er niet aan mee, als ze vervolgens voor fabrikanten wel zoiets regelt. Ik vind het btw wel allemaal best. Welcome to the real world, waar uiteindelijk alleen maar het geld telt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
NMe schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:10:
[...]

Ik heb het over de maffe ondertoon die erbij komt kijken dat Tweakers.net zich niet voor zoiets moet lenen. Maar intussen zorgt dit soort gratis reclame (zelfs alleen genomineerd zijn is goed voor de naamsbekendheid) er wel voor dat er gratis content aangeboden kan blijven worden.
Wat mij vooral stoort is: waarom staan er in het artikel expliciet drie linkjes onder elkaar die direct linken naar het "stem op Tweakers.net"-formulier?

Het zou een stuk objectiever zijn om drie linkjes naar de diverse categorie-overzichten te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Osiris schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:39:
[...]

Wat mij vooral stoort is: waarom staan er in het artikel expliciet drie linkjes onder elkaar die direct linken naar het "stem op Tweakers.net"-formulier?

Het zou een stuk objectiever zijn om drie linkjes naar de diverse categorie-overzichten te maken?
Een beetje Tweaker stemt toch niet voordat hij de rest van de nominaties kent? Heb ik ook niet gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:48

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Even een ander geluid tussendoor: ik heb absoluut geen problemen met die balk hierboven. Als je niet continu het nieuws volgt zou je het anders wel eens kunnen missen, en het is ook vrij logisch dat ze naar hun eigen stempagina's wijzen en niet naar de pagina van een andere site. Ik weet nog niet of ik ga stemmen, maar ik heb absoluut geen probleem met die mededeling hierboven.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens even een taalkundig vraagje. Is het voor iets genomineerd worden of als iets genomineerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:32

Slapstick

Me, myself or I

Éenmalig, sorry maar ik heb dat balkje nu exact 15 keer moeten wegklikken. Ik irriteer me er behoorlijk aan vooral omdat ik natuurlijk al gestemd heb. Elke keer als ik naar tweakblogs.net ga staat er zo'n balkje en natuurlijk ook als ik op een vreemde computer inlog.

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 11:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

NMe schreef op zondag 15 november 2009 @ 01:14:
[...]
Leuk, maar de gemiddelde tweaker wil tegelijkertijd ook niet betalen voor een abo.
Veel Tweakers leveren een zeer waardevolle bijdrage in de vorm van content. Voor de FP zeer belangrijk maar voor een user generated site als GoT van levensbelang ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:32:
Trouwens even een taalkundig vraagje. Is het voor iets genomineerd worden of als iets genomineerd worden?
Je wordt genomineerd voor 'een prijs van iets' of je wordt genomineerd als 'iets'.

Denk ik tenminste.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Slapstick schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:35:
[...]

Éenmalig, sorry maar ik heb dat balkje nu exact 15 keer moeten wegklikken. Ik irriteer me er behoorlijk aan vooral omdat ik natuurlijk al gestemd heb. Elke keer als ik naar tweakblogs.net ga staat er zo'n balkje en natuurlijk ook als ik op een vreemde computer inlog.
't Is een balkje in een redelijk neutrale kleur van nog geen 80 pixels hoog... Het zal best vervelend zijn om hem weg te klikken, maar dan laat je het toch vrolijk staan? 't Is niet alsof het maandenlang deel uit zal maken van onze layout. ;)
Bor de Wollef schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:40:
[...]

Veel Tweakers leveren een zeer waardevolle bijdrage in de vorm van content. Voor de FP zeer belangrijk maar voor een user generated site als GoT van levensbelang ;)
Misschien. Maar zonder advertentie-inkomsten brengt dat geen brood op de plank of servers in het rack. En advertentie-inkomsten gaan vast wel wat omhoog als je site een belangrijke internetprijs wint. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
NMe schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:56:
[...]

Een beetje Tweaker stemt toch niet voordat hij de rest van de nominaties kent? Heb ik ook niet gedaan. ;)
Dus je bedoelt dat je eerst wél naar de rest van de nominaties hebt gekeken? Want volgens mij bedoel je het tegenovergestelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Osiris schreef op maandag 16 november 2009 @ 03:27:
[...]

Dus je bedoelt dat je eerst wél naar de rest van de nominaties hebt gekeken? Want volgens mij bedoel je het tegenovergestelde :P
Nee hoor? :o Ik heb eerst de rest van de nominaties bekeken en daarna pas gestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
ik weet niet of dit de goede plek is om te klagen, maar ik kreeg vanmiddag zoineens een mailtje over een "herinnering activatie van uw stem" terwijl ik naar mijn weten nooit gestemd heb, ook krijg ik nu ineens een mailtje "bedankt voor uw activatie" terwijl ik dus de link in het mailtje van vanmiddag dus nooit heb aangeklikt, ook heb ik dus geen idee op welke site ik nu gestemd zou hebben

ik kan op www.websitevanhetjaar.nl geen relevant emailadres vinden waar ik deze klacht naartoe zou kunnen sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
NMe schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:01:
[...]

Nee hoor? :o Ik heb eerst de rest van de nominaties bekeken en daarna pas gestemd.
Ah ok, ik vatte je *intentie* meer op van, "Een Tweaker stemt toch wel op T.net, dus hoeft die andere nominaties niet eens te zien joh!" :P

Desalwelteplus vond ik de keuze voor die bepaalde linkjes niet echt de juiste. Als je het de Tweaker *makkelijker* zou willen maken, dan zou je d'r voor moeten kiezen om naar de categoriën met nominaties te linken. Immers, het moet wel eerlijk blijven? Maar als je niet wil linken naar de categoriën, dan hoef je überhaupt niets te doen, aangezien de verkiezings-site zelf ook al gelinkt is bovenaan.

Wát is de reden om die drie linkjes in het artikel op te nemen? De enige reden die ik kan bedenken is: stemmen rondselen van Tweakers die verder niet serieus mee willen doen door objectief een mening te vormen. En sure, alle andere sites rondselen ook zieltjes bij hun bezoekers, maar uiteindelijk is het állemaal triest. Dus ook van Tweakers.net.

En consistent is het linken ook niet: de 1e en 3e zijn zonder "www" en de 2e is weer met :P Jammer jammer jammer allemaal weer :+

[ Voor 56% gewijzigd door Osiris op 18-11-2009 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dalyxia schreef op woensdag 18 november 2009 @ 01:38:
ik weet niet of dit de goede plek is om te klagen
Niet bepaald. ;)
ik kan op www.websitevanhetjaar.nl geen relevant emailadres vinden waar ik deze klacht naartoe zou kunnen sturen
Beter kijken. :) http://www.websitevanhetjaar.nl/contact.php

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:15
http://twitter.com/tweakers

Gefeli dan maar he *O* *O*

• anandus
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.