windows 7 installeren vanaf usb stick

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-08 21:01
Ik heb een minilaptop zonder cd/dvd en nu wil ik windows 7 installeren via een usb stick, maar even dvd naar usb stick kopieeren dat werkt dus niet

wie heeft een stappenplan voor me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www.intowindows.co...tailed-100-working-guide/
eerste hit op google als ik zoek naar 'how to install win 7 from USB'.
En zo zijn er nog heel veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:56
true maar die tool schondt de gpl licentie dus die vlieger gaat niet meer op tenzij je die installer elders vandaan toverd!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
die omschrijvingen op internet moet je commando's via de dosprompt gebruiken die alleen vanuit windows vista mogelijk is terwijl ik hier nog xp heb draaien en die tool van microsoft werkt niet, ik krijg steeds de melding dat het geen geldige iso is, terwijl de iso wel goed is want ik kan m wel via deamontools benaderen

andere opties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
Opgelost, al is het een beetje omslachtig. Heb dvd uit mijn pc gehaald, mijn externe schijf uit elkaar geschroefd en de dvd op die behuizing aangelosten en deze als externe dvd speler gebruikt en die laten opstarten, en windows 7 staat nu op de laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het was ook gewoon zonder moeilijke omwegen, hoor. Het downloaden van diskpart was genoeg geweest om al deze "Vista commando's" uit te kunnen voeren.

Verder zijn er nog legio manieren om een USB-schijf bootable te maken.

En de tool van MS zei waarschijnlijk dat het een ongeldige ISO was omdat je hem had gedownload? :+

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Pagina: 1