Ik kwam vandaag het volgende product tegen: Klik!
Mijn bedoeling is het volgende:
Ik heb een htpc staan waar windows 7 opdraait met windows mediacenter. Mijn bedoeling is om via dit kastje tv te kijken en eventueel op te nemen.
Heb al wat rond gezocht op internet, maar ik kom veelal topics tegen waar ze het hebben over digitenne of (digitale) kabel, maar dat is voor mij niet van toepassing..
Zijn hier mensen aanwezig die zo`n setup al hebben draaien? En hun ervaringen kunnen delen met mij?
EDIT: ik kwam deze ook nog tegen: klik! En deze word nog interessanter!
Mijn bedoeling is het volgende:
Ik heb een htpc staan waar windows 7 opdraait met windows mediacenter. Mijn bedoeling is om via dit kastje tv te kijken en eventueel op te nemen.
Heb al wat rond gezocht op internet, maar ik kom veelal topics tegen waar ze het hebben over digitenne of (digitale) kabel, maar dat is voor mij niet van toepassing..
Zijn hier mensen aanwezig die zo`n setup al hebben draaien? En hun ervaringen kunnen delen met mij?
EDIT: ik kwam deze ook nog tegen: klik! En deze word nog interessanter!
[ Voor 11% gewijzigd door the_cyberspace op 25-11-2009 19:23 . Reden: toevoegen product ]
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"