Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Als je ECHT alleen maar RC5 wil doen dan moet je je init aanpassen en dit van de project priority maken:
code:
1
2
| [misc] project-priority=RC5,OGR=0,DES=0,CSC=0 |
We spend our years as a tale that is told
thanx, volgens mij werkte het..
gelukkig, nu ken m'n thunderbird 900 lekker grazen
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Verwijderd
als het goed is moet hij gewoon eerst je buff-in van rc5 helemaal opmaken voordat hij over gaat op ogr.
dus als je zorgt dat je buff-in groot genoeg is en die ook vaak genoeg update zou hij rc5 moeten doen.
om ogr uit te zetten is zonde, omdat ooit rc5 afgelopen is en dus ook geen wu's meer beschikbaar zijn, en je zou wel eens om wat voor een reden dan ook geen wu's in je buff-in meer kunnen hebben waardoor hij dan randoms gaat grazen.
had je ogr aan laten staan gaat hij daar mee verder.
wat volgens mij meer nut heeft! (randoms komen bijna niet aan bij d-net)
toch maar weer zo proberen hoop ik:
dus als je zorgt dat je buff-in groot genoeg is en die ook vaak genoeg update zou hij rc5 moeten doen.
om ogr uit te zetten is zonde, omdat ooit rc5 afgelopen is en dus ook geen wu's meer beschikbaar zijn, en je zou wel eens om wat voor een reden dan ook geen wu's in je buff-in meer kunnen hebben waardoor hij dan randoms gaat grazen.
had je ogr aan laten staan gaat hij daar mee verder.
wat volgens mij meer nut heeft! (randoms komen bijna niet aan bij d-net)
toch maar weer zo proberen hoop ik:
code:
1
2
| [misc] project-priority=RC5,OGR,DES=0,CSC=0 |
Ermmm je kan ook gewoon OGR grazen hoor, OGR is niet verkeerd, het valt ook onder de DPC.Op maandag 05 maart 2001 11:50 schreef AngryAngel het volgende:
thanx, volgens mij werkte het..
(zo vat ik je reactie tenminste op: als iets dat verkeerd is en waarmee je de DPC niet steunt)
Uhm, dat maakt natuurlijk geen kloot uit op je eigen bak (hij heeft het over zijn eigen computer dunkt me) want dat heb je natuurlijk in 0.3 seconden aangepastOp maandag 05 maart 2001 12:06 schreef Mo-Bees het volgende:
om ogr uit te zetten is zonde, omdat ooit rc5 afgelopen is en dus ook geen wu's meer beschikbaar
Jep, er is niets verkeerd aan welk project dan ook [personal opinion] tenzij het een dubieus commercieel project is [/personal opinion]. Ik zie alleen niet in zijn post dat ie OGR of wat dan ook afkeurt hoor, hij kiest er gewoon voor RC5 te doen.Op maandag 05 maart 2001 12:15 schreef B-Force het volgende:
[..]
Ermmm je kan ook gewoon OGR grazen hoor, OGR is niet verkeerd, het valt ook onder de DPC.
(zo vat ik je reactie tenminste op: als iets dat verkeerd is en waarmee je de DPC niet steunt)
We spend our years as a tale that is told
Heel leuk, maar ik ben al 1.5 jaar bezig met RC5 dus wil ik ook afmaken.
Zodra RC5 is afgelopen zal ik wel doorgaan met OGR hoor. maar nu niet.
En tuurlijk steun ik de nederlandse kracht koe.
Zodra RC5 is afgelopen zal ik wel doorgaan met OGR hoor. maar nu niet.
En tuurlijk steun ik de nederlandse kracht koe.
Verwijderd
ja zal maar ff op visite zijn bij je schoonpuders en dan? Heb je het dus niet in 0.3 seconden aangepast !!!!!Uhm, dat maakt natuurlijk geen kloot uit op je eigen bak (hij heeft het over zijn eigen computer dunkt me) want dat heb je natuurlijk in 0.3 seconden aangepast.
Pagina: 1