2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Stuffis Generalis -> Lieve Adjes
het feit dat je ergens niet mag komen is uiteraard jammer, maar het zou wat mij betreft onlogisch zijn, om een topic op basis daarvan, nooit naar andere fora's te moven.
het feit dat je ergens niet mag komen is uiteraard jammer, maar het zou wat mij betreft onlogisch zijn, om een topic op basis daarvan, nooit naar andere fora's te moven.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dan valt er verder weinig te doen
Als het topic in de HK hoort, hoort het in de HK en als jij niet in de HK kan, moet je geen topics starten die in de HK horen - sowieso is wat meer zorgvuldigheid in het openen van topics wel aan te bevelen, want dit onderwerp heeft natuurlijk niks met de redactie of de frontpage te maken en hoort dus niet in GR. Een schopje, derhalve, naar LA.
edit:
Dit topic stond zeer beslist niet in SG
Dit topic stond zeer beslist niet in SG
[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 14-11-2009 21:13 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
ik kan het verschil tussen GR, SG, enz. Maar niet onthouden.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Zoals moto-moi al aangeeft kunnen topics verplaatst worden naar delen van het forum waar je niet bij kunt. Afhankelijk van het topic kunnen we kiezen voor sluiting of verplaatsen en dat laatste was hier het meest logische
Dan check je even op de forum index de beschrijving van het forum waar je wil gaan posten.F.West98 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:18:
ik kan het verschil tussen GR, SG, enz. Maar niet onthouden.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1