Sinds 3 dagen werkt plotseling het geluid niet goed meer. Het rare is sommige dingen werken wel.
mijn voicemail .wav-jes die ik via email krijg, doen het niet
online film op geenstijl of VI.nl, doet het niet
online film op vkmag of belegger.nl, doen het wel
mp3/winamp, doet het wel
games, doen het wel
Wat vreemd is, is dat het geluid niet helemaal weg is. De eerste paar seconde klinkt het normaal en vervolgens zakt het weg. In de verte is er nog een soort blikkerig geluid te horen. Maar zelfs met de speakers voluit is er niets van te maken. Als ik pauzeer en opnieuw start gebeurt dat ook, maar niet altijd.
Ik heb de drivers van m'n Soundblaster X-Fi Xtreme Audio opnieuw geinstalleerd, geen succes. Flash10 update, geen succes. Diagnostics van Soundblaster geeft geen storingen.
PC draait op Vista64
mijn voicemail .wav-jes die ik via email krijg, doen het niet
online film op geenstijl of VI.nl, doet het niet
online film op vkmag of belegger.nl, doen het wel
mp3/winamp, doet het wel
games, doen het wel
Wat vreemd is, is dat het geluid niet helemaal weg is. De eerste paar seconde klinkt het normaal en vervolgens zakt het weg. In de verte is er nog een soort blikkerig geluid te horen. Maar zelfs met de speakers voluit is er niets van te maken. Als ik pauzeer en opnieuw start gebeurt dat ook, maar niet altijd.
Ik heb de drivers van m'n Soundblaster X-Fi Xtreme Audio opnieuw geinstalleerd, geen succes. Flash10 update, geen succes. Diagnostics van Soundblaster geeft geen storingen.
PC draait op Vista64