Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik bezit de nieuwe macbook pro en heb er via bootcamp vista op geplaatst om er 3DS Max 2010 te kunnen op draaien.

Alles ging ok en 3DS max staat bekent om veel te crashen maar bij mij crasht het volledige operating system dus moet ik handmatig rebooten. Dit zorgt al voor veel tijdsverlies maar wat nog erger is is dat het bestand waarop ik aan het werken was toen die crashte corrupt is en zelfs alle vorige versies met een ander nummer in de naam van de file zijn ook niet meer te openen. Dit is nu al de 3rde keer dat ik mijn model van 0 moet herbeginnen en dit is echt niet meer te doen.

Ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die dit probleem hebben. Ik heb al es wat rond gekeken op het internet hoe je die corrupted files nog kunt redden maar niets werkt, zou het kunnen zijn dat er een driverprobleem is en daardoor volledig windows crasht? ik dacht dat bootcamp dit allemaal op zicht neemt? Bij 3DS max staat incremental saves aan en auto backup maar geen 1 van die files wil nog openen... ik ben nu echt radeloos geworden.

Btw op mijn Mac OSx heb ik dit probleem niet, alle adobe programma's werken vlot enkel world of warcraft crasht soms af en toe (1keer om de 3dagen) en dan moet ik dat ook manueel rebooten. Dit probleem had ik ook bij men oude XP pc. Ik zorg er ook altijd voor dat mijn Fans op volle toeren draaien om alles zo koel mogelijk te houden.

Alvast bedankt voor de hullp