Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Network Media Player keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

Verwijderd

Topicstarter
Hai GoTers,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het kiezen van een goede media speler voor in onze woonkamer.

De situatie is also volgt, we hebben de woonkamer met een beamer (vga en composiet aanslutingen) en geen TV. We spelen overdag de hele dag muziek terwijl we in het kantoor ernaast aan het werk zijn. 's avonds kijken we af en toe films via de beamer.

Nu hebben we een laptop op de stereo geparkeerd en bedienen die remote via Teamviewer om de muziek te kiezen en te spelen etc. Maar die laptop heeft geen goede geluidskwaliteit, kost veel energie en zijn levensduur wordt verkort door altijd aan te staan. Daaromwilden we een dedicated media player kopen.

Die media player moet echter wel op afstand aangestuurd kunnen worden, zodat we niet de hele tijd naar de woonkamer moeten lopen om de muziek te pauzeren of wat anders op te zetten.

Vooralsnog heb ik heel weinig gegevens hierover kunnen vinden. Ik heb de Xtreamer, de mede8er en de popcorn hour C-200 uitvoerig bekeken, maar kan niet ontdekken of dit bij een van deze units zo is.

Andre ideeen zijn ook welkom!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat je er weinig over kunt vinden is logisch als je in Overige Hardware kijkt, dit soort dingen horen in Mediaspelers en HTPC's. Neem de ervaringentopics daar eens door en kijk ook naar de productreviews op de frontpage, dan kom je een heel eind.
Dit topic gaat in elk geval dicht, niet alleen omdat het verkeerd staat, maar omdat er meer dan zat over te vinden is.

Dit topic is gesloten.