Middag mede tweakers.
Gisteren kreeg ik het idee om via dvi-> hdmi converter mijn tv te verbinden via een hdmi kabel.
even wat specs:
mobo: abit an8 fatality sli
2x 9600 extreme Asus(128 mb)(1x dvi en 1x vga)
tft iiyama prolite e1900s (via dvi -> 1e 9600)
lcd sharp aquos lc32x20E (via hdmi -> dvi op 2e vga kaart)
nu had ik deze 2 kaarten altijd in sli opstelling die heb ik nu op normaal gezet via switch key op moederbord
in apparaat beheer staan 2 videokaarten.!
mijn probleem is dat ik wel beeld krijg op mijn tv via de eerste kaart waarop mijn monitor hoofdzakelijk is aangesloten alleen is het niet de bedoeling om telkens de kabels wisselen
nu wil ik graag van beide kaarten de dvi port gebruiken kan iemand mij hierbij op gang helpen
zodat ik films kan kijken op mijn tv en evt nog kunnen internetten op mijn computer scherm
alvast bedankt voor jullie tijd
mvg
Gerlofw
Gisteren kreeg ik het idee om via dvi-> hdmi converter mijn tv te verbinden via een hdmi kabel.
even wat specs:
mobo: abit an8 fatality sli
2x 9600 extreme Asus(128 mb)(1x dvi en 1x vga)
tft iiyama prolite e1900s (via dvi -> 1e 9600)
lcd sharp aquos lc32x20E (via hdmi -> dvi op 2e vga kaart)
nu had ik deze 2 kaarten altijd in sli opstelling die heb ik nu op normaal gezet via switch key op moederbord
in apparaat beheer staan 2 videokaarten.!
mijn probleem is dat ik wel beeld krijg op mijn tv via de eerste kaart waarop mijn monitor hoofdzakelijk is aangesloten alleen is het niet de bedoeling om telkens de kabels wisselen
nu wil ik graag van beide kaarten de dvi port gebruiken kan iemand mij hierbij op gang helpen
zodat ik films kan kijken op mijn tv en evt nog kunnen internetten op mijn computer scherm
alvast bedankt voor jullie tijd
mvg
Gerlofw