Ik heb onlangs de onkyo 507 receiver gekocht en probeer nu mijn PC via HDMI aan te sluiten. Ik krijg echter geen verbinding met mijn tv die ook via de receiver is aangesloten. Heeft iemand de gouden tip want ik heb het idee dat ik alles heb geprobeerd.
Hey binnenkort ga ik daar pas aan beginnen (dus nog geen ervaring) maar het lijkt mij sowieso handig om eens wat mee info te geven zoals of die HDMI op je moederbord zit of videokaart en om welk merk/model het dan gaat. Tevens besturingssysteem geven is handige info.
Hallo,
Ik heb een 507 besteld, ook met het idee om mijn computer via hdmi naar de receiver te linken.
Vervolgens van de versterker naar een 26 inch monitor met hdmi in.
De computer geeft 1920x1200 resolutie (snapt versterker dit, normaal is hd beeld 1920x1080?)
René
Ik heb een 507 besteld, ook met het idee om mijn computer via hdmi naar de receiver te linken.
Vervolgens van de versterker naar een 26 inch monitor met hdmi in.
De computer geeft 1920x1200 resolutie (snapt versterker dit, normaal is hd beeld 1920x1080?)
René
Eh, iets waar ik wel eens tegenaan ben gelopen met het aansluiten van mijn TV direct op mijn PC is dat maar 1 van mn 2 DVI uitgangen een HDMI signaal kon versturen via het DVI-HDMI verloopje. Geen idee of daar ergens een probleem kan zitten? Verder kan je altijd even drivers enzo updaten, wederom ook daarover geen idee of het kan helpen, heb nooit softwarematige problemen gehad.
Verder heb ik eigenlijk gisteren precies hetzelfde gedaan, PC op BD/DVD ingang van de receiver en dan via de HDMI out weer door naar de TV. TV op HDMI zetten en receiver op BD/DVD en het werkte, niets raars gedaan verder.
Edit: en wat is 'alles geprobeerd' eigenlijk? Al eens een andere kabel of ander HDMI apparaat geprobeerd?
Verder heb ik eigenlijk gisteren precies hetzelfde gedaan, PC op BD/DVD ingang van de receiver en dan via de HDMI out weer door naar de TV. TV op HDMI zetten en receiver op BD/DVD en het werkte, niets raars gedaan verder.
Edit: en wat is 'alles geprobeerd' eigenlijk? Al eens een andere kabel of ander HDMI apparaat geprobeerd?
[ Voor 9% gewijzigd door WhistlerNL op 18-11-2009 15:51 ]