Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Craztas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:07
De laatste tijd verzend mijn mobiel mms'jes naar een vaste vriend. (volgens mij lege mms'jes want het envelop logo is grijs) Weet iemand waardoor dit komt? Ik hoorde van iemand dat er een virus op zat of zo??
Hoe krijg ik dat eraf??

Alvast Bedankt!!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geef aub even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en met welk resultaat. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Craztas
Ik heb niks onderzocht.. Niks op internet gevonden (alleen dat er een virus is)
Ik heb er zelf geen verstand van. Ga morgen naar ThePhoneHouse en even kijken of ze het kunne fixen.. :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Waar heb je dat dan precies gevonden? Wat zijn de symptomen van dat virus?

Geef eens wat meer informatie en doe eens iets meer je best, we zijn hier geen afhaalchinees waar je kant-en-klare antwoorden krijgt. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 15-11-2009 12:06 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Craztas
pven schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:05:
Waar heb je dat dan precies gevonden? Wat zijn de symptomen van dat virus?

Geef eens wat meer informatie en doe eens iets meer je best, we zijn hier geen afhaalchinees waar je kant-en-klare antwoorden krijgt. ;)
Zoals ik al zei, dat er een virus is dat word verspreid via bluethooth of via sms of mms. Ik weet genees of het een virus is. Ik hoorde het van iemand...
Meer weet ik er ook niet over. Daarom vraag ik het hier. Of iemand het toevallig weet of eerder heeft meegemaakt...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik hoorde het van iemand...
En dat is dus geen basis om een topic te starten. Op GoT verwachten we dat je het een en ander zelf onderzocht hebt voordat je een topic opent. Je mag hier best vragen stellen, maar we verwachten dan wel wat meer basis dan iets wat je van iemand hebt gehoord. In het Het algemeen beleid kun je enkele richtlijnen vinden voor het openen van een topic. Deze gaat in ieder geval op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.