Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopp58
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-04-2020
Ik heb gisteren een Aino gekocht en ben er best heel blij mee, maar bij gesloten toestel is het wel een zeer saai beeldscherm :( , ik kan alleen het scherm wijzigen bij geopende telefoon, weet iemand of je bij gesloten scherm ook een aangepast beeldscherm kunt krijgen?
Als tweede: bij synchronisatie vraagt men telkens naar een bluetooth peripheral device, een cd-schijfje was niet bij de telefoon en ik kan bij Sony geen download hierover vinden, weet iemand een antwoord?
O-) O-)

[ Voor 1% gewijzigd door Chopp58 op 14-11-2009 13:42 . Reden: betere layout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:47
Als je je telefoon aansluit op je PC vraagt hij meteen of je de SE Suite wil installeren en/of Media Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 'bluetooth peripheral device' zul je ook niet zo snel op een CDtje vinden. Als je kijkt naar het woord (dus eigenlijk even helder leest waar hij om vraagt), kun je zelf dan niet tot de conclusie komen dat je een geïnstalleerde Bluetooth adapter nodig hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In theorie is dit mogelijk aangezien alle schermen van het touchscreen als deze gesloten is geprogrammeerd zijn in Flash. Als je dus weet hoe je je firmware kunt uitpakken en aanpassen en daarna deze flash bestanden weer terug weet te zetten dan moet het heel goed mogelijk zijn met een flash programma zoals Adobe CS4. Echter zijn er nog geen programma's die de Aino zijn firmware kunnen uitlezen.