[V&A] categorie "kabels" verdwenen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Hoihoi :)

Wilde net een vervallen "Ik ben op zoek naar een product"-advertentie opnieuw aanmaken, maar als ik een nieuwe advertentie aanmaak en dan moet aangeven in welke categorie die moet komen, zie ik geen categorie "kabels" meer :?

Is die verstopt/verdwenen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Die zitten zo te zien onder Randapparatuur » Software & Supplies » Supplies » Kabels

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
:D
Hmm, lekker verstopt dus :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:31
Voor de pricewatch-admins: ik had pasgeleden hetzelfde probleem, kon die kabels-categorie ook niet vinden. Uiteindelijk via een zoektocht naar 'USB' wel gevonden, maar om de een of andere reden vind ik het zo niet makkelijk vindbaar.

Ik zou zelf liefst een categorie 'kabels en overige supplies' erbij zien - hou software en hardware gescheiden, want om de een of andere reden associeer ik 'software en supplies' niet met een mengeling van hard & software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
We zitten op een aantal plekken in de Pricewatch met het probleem dat er wat slecht onderhouden en weinig bezochte categorieen zijn die in de nieuwe indeling eigenlijk geen ideaal plekje hebben. Kabels is daar een erg goed voorbeeld van. We investeren nauwelijks in de categorie omdat hij nauwelijks bezocht wordt, maar hij wordt vice-versa ook weinig bezocht omdat wij er weinig tijd in investeren. We hebben helaas neit de capaciteit om de categorie de aandacht geven die wij wel vinden dat hij verdient; er zijn erg veel categorieën die nu een keer veel meer voorrang verdienen.

Vroeger stonden boeken, software en supplies onderaan de voorpagina van de Pricewatch. De categorieën waren technisch gezien redelijk aan elkaar verbonden. Het was een soort vergaarbak van producten die weinig aandacht kregen van zowel de beheerders als de bezoekers. De genoemde categorieën moesten bij het komen van Pricewatch 3 hun plekje op de voorpagina inleveren omdat het nu een keer duur 'real estate' is. De makkelijkste oplossing, technisch gezien, was om ze onder software onder te brengen onder randapparatuur. Dat hebben we als tijdelijke oplossing dan ook gedaan met de achterliggende gedachte dat zo min mogelijk mensen hier veel last van hadden, het is immers een weinig bezochte categorie.

Om alle categorieën die nu min of meer verdwaald zijn toch een plekje te geven hebben we het idee om een extra channel genaamd 'overig' te maken, onderaan de voorpagina van de Pricewatch, om alle dergelijke categorieën neer te zetten. Op die manier hebben we ook een plekje voor categorieën als kabels en cartridges, die we eigenlijk geen prominent plekje hoger op de pagina willen geven.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:31
Jimp schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:39:
We investeren nauwelijks in de categorie omdat hij nauwelijks bezocht wordt, maar hij wordt vice-versa ook weinig bezocht omdat wij er weinig tijd in investeren.
... en dat komt misschien ook door een gebrek aan content. Ik was specifiek op zoek naar een micro-USB kabel en die stond daar niet bij. Met een simpele google-opdracht alsnog zonder Pricewatch gevonden, maar zonder goede content ga je bij die categorie bezoekers verliezen. Maar ik snap je dillema: bij te weinig mensen moet je ze inzetten waar het het meest zinnig is.
Om alle categorieën die nu min of meer verdwaald zijn toch een plekje te geven hebben we het idee om een extra channel genaamd 'overig' te maken, onderaan de voorpagina van de Pricewatch, om alle dergelijke categorieën neer te zetten. Op die manier hebben we ook een plekje voor categorieën als kabels en cartridges, die we eigenlijk geen prominent plekje hoger op de pagina willen geven.
Klinkt als een betere oplossing dan de huidige.

Waarom niet:
  • de kabels onderbrengen bij 'overige randapparatuur' (bestaande categorie en je houdt hardware bij hardware; persoonlijk zou ik bij gebrek aan een 'kabels' categorie hier gaan zoeken)
  • en software en boeken samen in de huidige 'software' categorie. Software en boeken vind ik ook wel wat gemeenschappelijk hebben (beide 'informatie' op een bepaald soort media).
Maar nog steeds: als de content er niet is, zullen bezoekers er weg blijven. Desondanks: bedankt voor je uitleg!
Pagina: 1