Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-11 17:32
Op dit moment gebruik ik met volle tevredenheid een Zen Vision:M speler en ben ik me alvast aan het oriënteren om deze binnen nu en een paar maanden te vervangen. Reden is dat de batterij niet echt goed meer is en ik 60gb te weinig vind.

Nu ben ik al dagen wat op internet aan het zoeken en wat schetst mijn verbazing: Er zijn bijna geen HDD mp3 spelers meer! Ik heb het nu even niet over de Archos spullen, want dat schiet zijn doel voorbij. Heb ik gewoon niet goed gezocht of worden ze, mede door het succes van de iPod, niet meer gemaakt?

De Zune heb ik gehad en dat vond ik een waardeloos ding en alles mbt Apple laat ik links liggen. Hebben jullie enig idee wat voor alternatieven er dan nog zijn?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Weinig. Hdd is een beetje uit de mode omdat flashgeheugen nu ook veel GB's kan bevatten. Daarnaast zijn er SD-expansiesloten waardoor het interne geheugen op kan lopen tot 64GB. Dat is voor de meeste mensen genoeg. Vandaar dat er weinig reden meer is om hdd-spelers te maken. Flash heeft de voorkeur, en zal voor 95% van de consumenten genoeg zijn.

Maar je kan natuurlijk altijd even hier kijken.

• ZFLaSH
Dat vind ik een trieste zaak eigenlijk. Eigenlijk zijn MS en Apple de enige die nog het materiaal uitbrengen, met de specs, die ik zoek. Laten die 2 partijen nu spelers maken die ik niet te pruimen vind.

Bedankt voor de tip mbt die site. Binnenkort in Hong Kong maar eens gaan kijken of daar wat leuks ligt, want het is inderdaad magertjes.

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-10 16:20
Het lijkt idd een beetje uit te zijn.. je kan proberen een goede speler te vinden die ook usbhost is en er een externe hdd aan gooien :) (de oude iriver H1x0 en H3x0 waren dat bv, maar die kan je alleen nog 2de hands vinden gok ik).

En tja meer dan 60Gb aan mp3 speler.. dan zal idd echt op de PMPs komen die eigenlijk bedoeld zijn voor video + geluid .. en die zijn weer een stuk groter.. ik denk dat je het zwaar zal krijgen een fijne speler te vinden, maar houd ons op de hoogte

Verwijderd

ZFLaSH schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 09:09:
... alles mbt Apple laat ik links liggen. Hebben jullie enig idee wat voor alternatieven er dan nog zijn?
Wat heb je tegen Apple ? Ik heb op Head-fi.org gelezen dat de nieuwe classic (160GB) toch zeer goede geluidskwaliteit heeft. En als je die nog wil verbeteren kan je altijd nog via de line-out een portable amp aansluiten.

• ZFLaSH
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:17:
[...]

Wat heb je tegen Apple ? Ik heb op Head-fi.org gelezen dat de nieuwe classic (160GB) toch zeer goede geluidskwaliteit heeft. En als je die nog wil verbeteren kan je altijd nog via de line-out een portable amp aansluiten.
Ik heb heel veel tegen Apple. Jaren van frustratie hebben 2 jaar geleden geresulteerd in het resoluut bannen van apple produkten.

[ Voor 8% gewijzigd door ZFLaSH op 19-11-2009 19:37 ]

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:58
Jaren van frustratie waardoor? Leg uit.

De iPod Cassic is hier in NL eigenlijk de enige speler die voldoet aan je eisen. En het werkt gewoon echt goed. Buiten het missen van een echt goede equaliser in de spelerzelf, kun je alleen de iTunes koppeling als negaief beschouwen denk ik. Ik heb hem zelf ook en ik heb er sinds de koop alleen maar plezier van gehad.

• ZFLaSH
AMD1800 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 21:12:
Jaren van frustratie waardoor? Leg uit.

De iPod Cassic is hier in NL eigenlijk de enige speler die voldoet aan je eisen. En het werkt gewoon echt goed. Buiten het missen van een echt goede equaliser in de spelerzelf, kun je alleen de iTunes koppeling als negaief beschouwen denk ik. Ik heb hem zelf ook en ik heb er sinds de koop alleen maar plezier van gehad.
Niet zozeer de iPod (al komt iTunes niet op mijn pc, wil ik geen video converteren maar gewoon meteen erop zetten en is het geluid niet goed), maar het bedrijf Apple. Het is een lang verhaal maar Apple Nederland heeft het bij ons verprutst. Laat ik het daar maar op houden.

Maar laat dit aub geen Apple bash topic worden. Het feit dat er bijna geen alternatieven zijn vind ik erg jammer. Dit soort spelers zijn voor een verademing omdat ik niet iedere week content wil wisselen.

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 13:11
Is het niet mogelijk een Zune te importeren? Ik heb hier namelijk ook naar zitten kijken, zo weet ik dat er een Zune HD met 80GB is, leek mij wel een aardig ding en zag er naar mijn mening ook mooi uit.
Ik zat toen ook naar de Zen x-fi2 32GB te kijken, deze kan je namelijk ook nog een keer uitbreiden met een geheugenkaartje, en volgens mij kan je dan de muziek van het geheugenkaartje ook combineren met het internet geheugen wat bij de eerdere x-fi niet kon.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Importvragen horen hier niet thuis. Je kunt eventueel in Shopping Forum kijken. Een oud topic kicken is in ieder geval niet de juiste manier ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.