Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook Connector extensions (msncon32.dll)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Outlook Connector extensions geïnstalleerd (optional update voor Office 2007), tezamen met twee Live updates, maar daar kreeg ik spijt van. Met Configuratiescherm - Programma's (Vista Home Premium + Office 2007 Prof) heb ik de Live updates verwijderd evenals de Outlook Connector extensoins. Hoe ze precies heetten, weet ik niet meer.
Als ik Outlook nu start krijg ik de melding dat Outlook de Outlook Connector extensoins (msncon32.dll) niet kan vinden. Ik heb dan de keuze om de update (weer?) te installeren of om de invoegtoepassing te verwijderen.
Ik wil dat tweede, maar ik kan nergens vinden waar en hoe ik die invoegtoepassing kan verwijderen.
Kan iemand mij helpen?

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Waarschijnlijk heb je dan nog een Hotmail account in je mail profiel staan. Verwijder deze en je moet de error niet meer krijgen.

Voor overige oplossingen zie: Outlook Connector Extensions error

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Verwijderd

Topicstarter
Roady, dank je wel!
Er 'hing' nog een MAPI-account dat ik had moeten aanmaken (kennelijk als gevolg van de installatie ven de optionele update). Die bevond zich in Outlook onder Extra - Accountinstellingen, tabblad "E-mail" onder "Naam" en "Type". Die ingang heb ik verwijderd, maar ik twijfel nu nog of ik bij tabblad "Adresboeken" de regel "Naam": "Outlook-adresboeken" met "Type" "MAPI" ook moet verwijderen.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Graag gedaan :)
Nee, Outlook-adresboeken kan je laten staan. Deze account service wordt gebruikt om 1 of meerdere contactpersoonmappen weer te geven in je adresboek.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals dank, Roady.
Ik denk dat alles weer in orde is :)