Toon posts:

PC Samenstellen - Tips of Advies?

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben hier nieuw op tweakers en ik heb meteen een vraag :)

Ik wil het volgende gaan kopen bij alternate, ik heb het samengesteld met de alternate pc builder en alles moet zo werken zegt de builder, nou wil ik dit wel ff zeker weten :P

Moederbord: ASRock K10N78FullHD-hSLI R3.0
Geheugen: Kingston HyperX 4 GB DDR2-800 Kit
Voeding: OCZ StealthXStream 500W
Processor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Videokaart: Asus EAH5750/2DIS/1GD5

Zou dit goed werken?

Zo niet graag tips of advies, het moet natuurlijk wel in dit budget blijven.

Bedankt!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:59
Welkom op GoT :w

Heb je het CSL Beleid al gelezen? :)

Op het eerste zicht ziet het er wel goed uit. Over het moederbord kan wel gediscussieerd worden, en je voeding komt ook wel toe met 100W minder.

[ Voor 46% gewijzigd door Malantur op 13-11-2009 23:19 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Erg handig voor dit soort dingen: de BBG! En ook een mooi BBG aanschaf-topic erbij als er nog onduidelijkheden zijn ;)

En inderdaad met hierboven eens. 400-450W moet nog kunnen als je geen extra videokaart o.i.d. wilt (die graka die je nu hebt geselecteerd is erg zuinig, wel goede keuze trouwens). DDR3 is nu ook nauwelijks duurder, dus een combinatie AM3/DDR3 is misschien ook wel een goede (weet niet precies hoeveel het prijsverschil nu is maar zal intussen wel niet meer dan een tientje verschil zijn).

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, hartelijk bedankt voor jullie reacties, ik heb wat anders gevonden namelijk een andere geheugen:

OCZ 4 GB DDR2-1150 Kit OCZ2FXT11504GK, Flex II XLC Edition

deze is ook nog een stuk goedkoper en ook sneller: DDR2-1150

Maar dat gaat wel lukken?

Verwijderd

Wat degenen boven je probeerden duidelijk te maken is dat je vraag hier: [BBG Aanschaf] Game- en high-end gamesysteem november 2009 hoort en dat topic's in losse vorm altijd op slot gaan. ;)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Zie inderdaad het topic waar -The_Mask- naar toe linkt. De rest van de BBG's kun je in [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht vinden.

Lees trouwens voordat je een topic start even het beleid topic door. Bovenaan ieder subforum staan dit soort topics (alsmede FAQ's en andere belangrijke dingen) met informatie over de gang van zaken binnen een subforum. Voor CSL is dat dit topic: CSL Beleid :).

Dit topic gaat in ieder geval op slot omdat ze in losse vorm niet toegestaan zijn. Zie de BBG's voor samengestelde systemen en/of advies.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.