Ik heb een heel raar probleem.
Setup:
X2 550 Phenom MP 18.5, x 205.
HD4870 815/1034
Kingston hyperX-800.
M3A76-CM moederbord.
Chieftec 550W Voeding.
Sinds gister, wil ik de computer in de ochtend aanzetten, gaat hij aan, maar start uit het niet opnieuw op, geen BSOD helemaal niks.
krijg een zwart scherm, blijft daar gewoon de hele tijd hangen, soms start hij opnieuw op.
wat me opvalt is dat als hij uitvalt, dat de fans dan 100% gaan draaien, en dat hij dan weer bij bootscherm komt.
In bios is hij ook een paar keer uitgevallen....?
Ook met alles op std. settings valt hij ook uit.
soms doet hij het gewoon goed zoals nu, geen problemen, maar grootste moeite met dat ding aankrijgen.
Heeft hiervoor gewoon goed gewerkt?
Geheugen afzonderlijk getest, bij allebei problemen ( lijkt me ook niet dat dat het probleem is, anders zou die het niet nu goed moeten doen)
Harddisk zou misschien kunnen, ga ik zo testen.
iemand nog ideeën want dit is zwaar irritant....
Heb de FAQ al doorgelopen.
Setup:
X2 550 Phenom MP 18.5, x 205.
HD4870 815/1034
Kingston hyperX-800.
M3A76-CM moederbord.
Chieftec 550W Voeding.
Sinds gister, wil ik de computer in de ochtend aanzetten, gaat hij aan, maar start uit het niet opnieuw op, geen BSOD helemaal niks.
krijg een zwart scherm, blijft daar gewoon de hele tijd hangen, soms start hij opnieuw op.
wat me opvalt is dat als hij uitvalt, dat de fans dan 100% gaan draaien, en dat hij dan weer bij bootscherm komt.
In bios is hij ook een paar keer uitgevallen....?
Ook met alles op std. settings valt hij ook uit.
soms doet hij het gewoon goed zoals nu, geen problemen, maar grootste moeite met dat ding aankrijgen.
Heeft hiervoor gewoon goed gewerkt?
Geheugen afzonderlijk getest, bij allebei problemen ( lijkt me ook niet dat dat het probleem is, anders zou die het niet nu goed moeten doen)
Harddisk zou misschien kunnen, ga ik zo testen.
iemand nog ideeën want dit is zwaar irritant....
Heb de FAQ al doorgelopen.