Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HOI,

Gister trotse eigenaar van de wdtvl alles aangesloten thuisnetwerk op mijn computer ingesteld...

Netwerk heeft hij gewoon maar ik kan niet verbinden met mijn pc hij ziet hem wel maar dan moet ik een wacht woord invoeren daar gaat het mis egt alles al geprobeerd

Kan iemand me helpen ik word langzaam egt sacherijnig

Gr Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
inmiddels kan ik het zonder w8woord maar ik kom er egt niet ui ben er nu al 3,5 uur mee bezig pfffff

HELPPPPPPPPPPPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Omschrijf 'echt alles geprobeerd'
Ik heb wel enkele ideeen maar misschien heb je die al geprobeerd.

Vertel gelijk welk OS je pc draait.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:27:
Netwerk heeft hij gewoon maar ik kan niet verbinden met mijn pc hij ziet hem wel maar dan moet ik een wacht woord invoeren ..
Ik denk dat je wachtwoord niet werkt omdat je CAPS LOCK aan had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
windows XP.
thuis netwerk ingesteld,mappen gedeeld, ik zie mijn pc wel op de WD op mijn router is de WD ook te zien
als ik WD discovery opstart zegt hij dat geen netwerk detectie heeft

heb je hier genoeg aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Hoi en de groeten hoeven hier niet. Zonder helpen we je ook wel. :+
En 2 keer hetzelfde topic aanmaken (probleem met verbonden WDTV LIVE) hoeft ook niet.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:28:
inmiddels kan ik het zonder w8woord maar ik kom er egt niet ui ben er nu al 3,5 uur mee bezig pfffff

HELPPPPPPPPPPPP
Binnen 1 minuten nog een post in je eigen topic zetten is ook niet helemaal de bedoeling, edit dan je vorige post en voeg de nieuwe informatie toe. Maar doe dat dan zonder je caps lock toets. Want daar hebben we een hekel aan. Vooral aan hulpgeroep. Datzelfde geldt trouwens voor je topic titel, maar de kan je zelf niet aanpassen.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:41:
windows XP.
thuis netwerk ingesteld,mappen gedeeld, ik zie mijn pc wel op de WD op mijn router is de WD ook te zien
als ik WD discovery opstart zegt hij dat geen netwerk detectie heeft
Ik snap een paar dingen niet:
"ik zie mijn pc wel op de WD"? Het is toch een netwerk harddisk (NAS)? Hoe kan je daar dan je pc op zien?
Hij is op de router ook te zien maar de WD zegt dat hij geen netwerk heeft?
Spreekt elkaar nogal tegen. Kortom, het is wel informatie, maar echt veel kunnen we er niet mee.

Je moet echt even met meer gedetailleerde informatie komen. Hoe zijn dingen aangesloten (bekabeld, draadloos?). Branden de lampjes bij de netwerk aansluitingen? Krijgt de WD nas een IP nummer? Kan je in het configuratie scherm komen van de WD... Enz...

[ Voor 4% gewijzigd door remco_k op 13-11-2009 23:00 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:02

Umbrah

The Incredible MapMan

Volgens mij ondersteunt Windows XP ook helemaal geen 'netwerk detectie' op de manier waarop een modern OS dat doet (UPnP of Netwerkdetecty/topology discovery zoals dat op Vista/W7 aanwezig is).

Staat password protected sharing uit? 128 of 40 bitversleuteling? Welke users staan er aan de shares? Probeer eens Everyone toe te voegen met volle leesrechten. Welke NTFS permissies staan er verder? Verder staat je capslock aan in sommige velden (zoals topictitels), controleer of je toetsenbord instellingen goed staan. Daarnaast heb je een plakkende P-toets, repareer dat eens, en je toetsenbord slaat volgens mij ook letters over, zoals de ch die vervangen wordt door een g. Koop eerst eens een nieuw toetsenbord, iets van Art Lebedev of zoiets.

Hoe je instellingen zouden moeten staan (een modern OS, maar in je 9-jaar oude OS zou het ook moeten werken, zei het met veel meer moeite):

Netwerk instellings

Homegroups het geheel laten beheren is natuurlijk nog makkelijker, die WDTV's werken prachtig samen met UPnP, wat er voor zorgt dat je video library erg makkelijk toegankelijk is.

[ Voor 22% gewijzigd door Umbrah op 13-11-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met het duidelijk omschrijven van je probleem en aan te geven wat je al gedaan hebt. Uit je startpost is totaal niet op te maken wat je hebt gedaan, welke hardware je allemaal gebruikt en wat je precies probeert te doen.
Dit topic ga ik daarom in elk geval sluiten, omdat we verwachten dat je dit soort dingen toch eerst zelf uitprobeert en ook aangeeft als je een topic opent. Daarbij is het niet al te best leesbaar, let even op interpunctie en spelling, dat scheelt al een heleboel :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.