Toon posts:

waarom sluit mijn battlefield af als ik patch?

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen! ik heb hier een vraag en hopelijk weten jullie het antwoord. ik heb net battlefield 2 gepatched naar 1.3 (ging naar 1.50) maar toen ik het daar uitprobeerde om op te starten kreeg ik zwart beeld en dan sloot ie af. weten jullie misschien wat er aan de hand is?
alvast bedankt!

gr. darkreaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:38
Wat heb je nou gedaan? 1.50 naar 1.3 gepatched? Maar dat kan niet!

Als je naar 1.50 wil patchen moet je eerst 1.41 installeren.

Als je 1.3 (om wat voor reden dan ook :X ) wil hebben moet je een clean install doen.

[ Voor 25% gewijzigd door cpt.skydiver op 13-11-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:36:
hey mensen! ik heb hier een vraag en hopelijk weten jullie het antwoord. ik heb net battlefield 2 gepatched naar 1.3 (ging naar 1.50) maar toen ik het daar uitprobeerde om op te starten kreeg ik zwart beeld en dan sloot ie af. weten jullie misschien wat er aan de hand is?
alvast bedankt!

gr. darkreaper
De Battlefield 2 patchvolgorde is als volgt: na installatie vanaf CD/DVD eerst 1.41 (full) en daarna 1.50 (alleen beschikbaar als incrementele patch). Vergeet alle andere patches.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Blijkbaar ben je met een verkeerde patch begonnen ;)

Maar hoe het ook zit: Je kunt zelf wel wat meer uitzoeken. GoT search, google, het een en ander proberen, logs checken... Maar "Hij geeft een zwart beeld en sluit af" is lekker vaag. GoT is er niet om je vraag te dumpen als je zelf niet direct het antwoord weet, het is er om je te helpen als het echt niet lukt ;)

Dit topic is gesloten.