Beste,
Sinds enige tijd heeft mijn printer een erg storend probleem.
Wanneer ik er papier in stop van welke kwaliteit, kleur, of dikte dan ook, komen al mijn prints er met een "deuk" uit.
Het is niet echt een deuk, maar meer een baan over de lengte, die ingedeukt is.
Ik heb een toner leeg geprint zonder dit probleem, alleen viel het me laatst ineens op.
Ik heb het geprobeerd te scannen, alleen dan wordt de "gleuf" niet weergegeven.
Het is een erg lastig probleem om uit te leggen, maar hoop dat iemand hier een oplossing voor weet.
De gleuf is ongeveer een kleine 4 cm vanaf de rechterzijde van het papier.
Ik had gehoopt op een vastzittend transport wieltje, helaas is dit niet het geval.
Ook heb ik bij instellingen al diverse papier keuzes geprobeerd bij verschillende soorten papier. Ook dit verhielp mijn probleem niet.
Hopende op een oplossing.
Sinds enige tijd heeft mijn printer een erg storend probleem.
Wanneer ik er papier in stop van welke kwaliteit, kleur, of dikte dan ook, komen al mijn prints er met een "deuk" uit.
Het is niet echt een deuk, maar meer een baan over de lengte, die ingedeukt is.
Ik heb een toner leeg geprint zonder dit probleem, alleen viel het me laatst ineens op.
Ik heb het geprobeerd te scannen, alleen dan wordt de "gleuf" niet weergegeven.
Het is een erg lastig probleem om uit te leggen, maar hoop dat iemand hier een oplossing voor weet.
De gleuf is ongeveer een kleine 4 cm vanaf de rechterzijde van het papier.
Ik had gehoopt op een vastzittend transport wieltje, helaas is dit niet het geval.
Ook heb ik bij instellingen al diverse papier keuzes geprobeerd bij verschillende soorten papier. Ook dit verhielp mijn probleem niet.
Hopende op een oplossing.