Toon posts:

Media speler fullscreen == traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik m'n tweede videokaart heb geinstalleerd gaat mediaspeler fullscreen *traaaaaaaag*.

Ik heb een GeForce 2 GTS en als tweede kaart een Trio64 met 1MB.

Verwijderd

Een vriend van mij had daar ook last van in win2k, maar onder winme ging alles perfect.

Verwijderd

Resize je resolutie eens naar 800*600

dan hoeft je videokaart niet zo ver te scalen

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 12:42 schreef M'tjeu het volgende:
Resize je resolutie eens naar 800*600

dan hoeft je videokaart niet zo ver te scalen
Duh, mijn Gforce2 GTS scaled hem op 1280x1024 met divx op kwaliteit 4 als een scheet.

Verwijderd

Dan is er toch iets mis hoor, ik draai hier op mijn PII-350 met Viper550 16MB fullscreen op 1024x768 zonder problemen.

Verwijderd

Vanwaar die 2e kaart eigenlijk ???

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

zeker voor tv-out

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:45
Als je mediaplayer full screen gebruikt moet hij juist lekker snel draaien.... iig sneller dan wanneer je het scherm vergroot.

Misschien een driverconflict veroorzaakt door DirectPlay ofzo??

Verwijderd

Topicstarter
Die tweede videokaart is voor een tweede monitor :).

En Media player deed het goed tot ik die tweede kaart er in deed. Ik draai 1600x1200 en dat scalde altijd perfect, nu niet meer. :(

Verwijderd

Topicstarter
Door onbekende en onduidelijke oorzaak werkt het nu weer. Lang leve het zelf problemen oplossend vermogen van windows >:)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik draai op 2048x1536, en als ik fullscreen doe, dan gaat mediaplayer ook haperen, elk programma voor video... bij 1600x1200 of lager doet hij het wel goed, me kaart trekt het gwoon niet :(
Pagina: 1