Toon posts:

COD MW2 portforwarden

Pagina: 1
Acties:
  • 532 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij het volgende af,
kan ik nou niet port forwarden of klopt dit niet?

Protocol Poortbereik Omzetten naar ... Triggerprotocol Triggerpoort
UDP 1500 - 1500 1500 - 1500 - -
UDP 3005 - 3005 3005 - 3005 - -
UDP 3101 - 3101 3101 - 3101 - -
TCP 28960 - 28960 28960 - 28960 - -
UDP 28960 - 28960 28960 - 28960 - -

Dat is hem toch? Mn nat staat (weer) op strict. Hij heeft ooit open gestaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Volgens mij heeft dit niets met MW2 te maken maar juist met Home Networking :)

Dit klopt overigens niet. Als je poorten gaat forwarden hoort daar ook een intern IP bij.
Bovendien ben je schijnbaar aan het triggeren i.p.v. forwarden.
Edit: zelfs voor triggering staat dit niet goed aangezien ook de triggerports niet ingesteld staan.

[ Voor 17% gewijzigd door Dysmael op 13-11-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

uPnP aanzetten en je bent klaar voor CoDMW2. Mocht dit niet zo zijn, kun je je hele plan wel in de vuilnisbak gooien en even goed googelen naar de juiste portrange forwards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:51

steveman

Comfortabel ten onder

Bij mij staat ie ook op strict... maar heb wel binnen 3 tellen een verbinding met andere gamers :)

Ik heb alleen de poort van het spel zelf open staan (28960 oid, zelfde als World at War iig) en upnp aanstaan.

Maarja... toen Steveman jong was hadden ze nog gewoon dedicated servers... those were the days ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
UPnP heb ik aanstaan.
Intern IP komt bij mijn router op een later punt (dan moet ik de computer toewijzen).
Anyway, tis vet vaag, maar ik wacht wel tot portforward.com een guide heeft haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:05:
Anyway, tis vet vaag, maar ik wacht wel tot portforward.com een guide heeft haha!
Dan sluit ik 'm ook bij deze, aangezien dit niet helemaal de manier is om een topic te openen.
Het openen van poorten geen rocket science en iedereen zou dat met wat zoeken of het lezen van de manual wel moeten kunnen. Als je dan al een topic opent, geef dan in ieder geval voldoende informatie (en zet 'm als het even kan op de goede plek (Spielerij - Problemen & Vragen of in dit geval nog beter Netwerken). Informatie waar je dan zoal aan kunt denken: merk modem/router, netwerksituatie, upnp instellingen, evt een screenshot van de betreffende pagina van de web interface, enz. Als je meteen dit soort info geeft, geeft dat geen garantie op een oplossing, maar het voorkomt wel dat mensen er naderhand naar gaan vragen en kun je gerichter geholpen worden :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.