Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

KPN experia box, analoge telefonie ook aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb sinds kort een bestelling gedaan voor 20 mbit internet. HetNet is namelijk nu KPN, en 20 mbit leek me wel een mooie snelheid ipv de 8 mbit.

Nu kreeg ik vandaag een brief in huis met een uitleg van gang van zaken. Hierin stond ook dat ik een kpn experia box nodig heb. Na enig zoekwerk kwam ik het volgende tegen. Daar staat dat een kpn experia box voor internetplusbellen is. Dat heb ik helemaal niet..

Wij hebben gewoon analoog telefoon ( nog met zo'n 3 punt's in de wand). Moet deze alsnog worden aangesloten op de experia box?Of kan die gewoon blijven zitten zoals het nu ook al zit? Ik kan u vertellen dat wij nu een ADSL modem hebben van Speedtouch (Die HetNet toen had voor bruikleen)

Met vriendelijke groet,
René Volbeda

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Als je gewoon Internet Premium hebt besteld kan je alles lekker laten zitten zoals het zit. Als je InternetPlusbellen Premium hebt besteld, dan moet je de splitter verwijderen en je telefoon aansluiten op Tel1.

Verwijderd

Topicstarter
Johny_B schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:18:
Als je gewoon Internet Premium hebt besteld kan je alles lekker laten zitten zoals het zit. Als je InternetPlusbellen Premium hebt besteld, dan moet je de splitter verwijderen en je telefoon aansluiten op Tel1.
Ok, dankje voor je reactie :) dus als ik je goed begrijp moet ik gewoon dat huidige DSL stekkertje wat in het modem gaat ook gewoon in de experiabox steken?

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:04:
[...]

Ok, dankje voor je reactie :) dus als ik je goed begrijp moet ik gewoon dat huidige DSL stekkertje wat in het modem gaat ook gewoon in de experiabox steken?
Ja, anders krijgt hij geen DSL-signaal natuurlijk. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 12:38
'je krijgt gewoon een gebruiksaanwijzing bij je modem waar alles in uitgelegt staat

Verwijderd

Topicstarter
vincedd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:18:
'je krijgt gewoon een gebruiksaanwijzing bij je modem waar alles in uitgelegt staat
Daar heb je gelijk in :)
Allen bedankt voor de erg snelle info, top.

Groeten,
René

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Aangezien je aangeeft een modem in bruikleen te hebben neem ik aan dat je je abonnement na augustus 2007 bij Het Net hebt afgesloten. Dan heb je een Speedtouch 780 in huis. De nieuwe modem is dan waarschijnlijk een Speedtouch 787. Die worden allebei onder het motto ExperiaBox uitgegeven. Als de oude modem goed werkt kan je hem net zo goed laten staan. De 787 heeft wel zijn voordelen, maar als het werkt dan werkt het...
Pagina: 1