Toon posts:

Samsung P2070 - Resoluties werken niet meer na garantie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een nieuwe Samsung P2070 die het na enkele dagen al had begeven, terug naar de winkel, uiteraard garantie en nu 4 weken later heb ik heb mijn monitor terug met een begeleidende brief "moederbord vervangen"

Nu wou ik hem terug aansluiten op de computer (Geforce 8600GT) waar overigens een andere Samsung P2070 aan hangt die perfect werkt maar helaas ... het gaat niet zoals het moet :P

Op het scherm komt heel de tijd een OSD kader dat aan het zagen is dat de optimale resolutie 1600x900 @ 60Hz, echter als ik het scherm op die resolutie instel dan is het het beeld veel te groot en vallen de taakbalk e.a zelfs buiten beeld, ook zie je dat het beeld niet klopt zoals het moet ...

Nu als ik hem aan men andere pc hang (Geforce 9600GT) als dual screen dan krijg ik er niet meer uit als 1280x720. Ook zie ik dat de monitor niet langer herkend is als een P2070 (wat bij de goede monitor wel het geval is).

Ook bij het booten wanneer je normaal gezien de BIOS & het opstarten van Windows ziet verschijnen niet meer ...

Iemand een idee wat er fout loopt of wat er fout gelopen is bij de herstelling? 8)7 ... Anders zal het morgen terug een retour worden naar de winkel ...