Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309503

Topicstarter
Hallo,

Sinds gisteren doet mijn iPod het niet meer. Het betref hier een clickwheel iPod video 5.5G 30Gb van eind 2006.
Als ik hem aan probeer te doen gebeurt er simpelweg niets. Geen apple logo, geen geluidjes... Resetten werkt niet. Als ik hem op mijn Macbook aansluit gebeurt er ook niks, behalve dat ik een constante klik hoor. Hij wordt ook niet herkend door de computer. Die klik hoorde ik eerder ook weleens, maar dan bijvoorbeeld als ik begon met een film kijken ofzo. Hij 'klikt' nu in een constant ritme. Lijkt net alsof hij de harde schijf op gang wil brengen maar telkens blijft hangen ofzo. De batterij is niet leeg. 3 dagen geleden nog opgeladen en daarna niet meer gebruikt omdat hij dus niet meer aanging. Lijkt mij zelf een typisch geval van hdd kaputt...

Trouwens wel toevallig dat hij kapot is gegaan net nadat ik hem 1 a 2 keer heb aangesloten op m'n macbook die ik net een paar weken in huis heb. Daarvoor heeft ie altijd perfect gewerkt met m'n pc barrel... Zal er niet veel mee te maken hebben, maar valt me toch op =p

Mijn garantie is al verlopen... Weet iemand of ik er nog iets aan kan laten doen? Eventueel tegen betaling bij de apple store. Heb eerlijk gezegd niet zo'n trek om weer 200 euro neer te tellen voor een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent0s
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 19:52
Weet niet of ik hiermee nog iemand ga helpen, maar ik ben op dit moment mn ipod video aan het repareren.
Hierbij kwam ik de bovenstaande klacht veel tegen. Via de laptop kreeg ik de Ipod ook niet meer aan, maar om 1 of andere reden is het wel gelukt door hem eerst op te laden met een apple muurlader.

Vanaf nu kan hem weer verder opladen via de laptop en weer muziek opzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:26
Dit klinkt als een harde schijf die het begeven heeft. Ik zou kijken of je met een nieuwe harde schijf (voor zover die op het internet nog verkrijgbaar zijn of een conversie naar Flash memory (bijvoorbeeld met https://www.iflash.xyz/) hem weer tot leven kunt wekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 320788

dit klinkt als een topic van 10 jaar oud die uit de tweakers grafkelder getrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@vincent0s fijn dat je je iPod weer aan de praat hebt gekregen, maar het is niet echt handig om een 10 jaar oud topic daarvoor omhoog te schoppen. Deze gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.