Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

NAT openen xbox 360 help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet dat hier al honderden topics over zijn, maar ik krijg het simpel weg niet voor elkaar. Ik heb Upnp al enabled. Heb de how to van postforward.com gedaan. NATstatus: Strict. Nog steeds. Ik heb CoD6 net gekocht en loop echt vet te balen dat ik niet kan spelen.

Ik heb een Thompson 780v6 router.

Groetjes boyan

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:07
Volgende poorten open zetten:
TCP/UDP: 3074
UDP: 88

Hoe je dat moet doen kan je vinden in de handleiding van je router. Waarschijnlijk zal je in je browser naar 192.168.0.1 moeten gaan of iets dergelijks... hier staat het een en ander over portforwarding op de Thompson.

[ Voor 27% gewijzigd door dvdheiden op 13-11-2009 15:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
kan je miss ook precies vertellen hoe dat moet, ik krijg namelijk 3 dingen die ik in moet vullen.

2 vlakken onder elkaar, en 1 ernaast. Op portforward.com staat wel aangegeven wat je in moet vullen maar dat klopt geloof ik niet. Sorry ik ben echt heel slecht met dit soort dingen.

• dvdheiden
Je moet dus 2 poorten open zetten:

Protocol: Any
Port range: 3074-3074
Translate to: 3074
Trigger protocol: Any
Trigger port: (niets invullen)

Protocol: UDP
Port range: 88-88
Translate to: 88
Trigger protocol: Any
Trigger port: (niets invullen)

Volgens mij moet je er zo wel uit kunnen komen.

Edit: ahh stom, zie net dat er zelfs een hele xbox live uitleg is: http://www.portforward.co...ch780v6/Xbox_Live_360.htm

[ Voor 23% gewijzigd door dvdheiden op 13-11-2009 15:54 . Reden: link toegevoegd ]

Verwijderd

Topicstarter
ok gedaan, maar nu wil ik hem dus aan mij xbox toewijzen, maar als ik me xbox IP invul dan krijg ik gewoon mijn computer. Klopt dit ? Zoja dan zou hij het nu dus moeten doen

• dvdheiden
Als je de handleiding van de link volgt, wordt alles stap voor stap uitgelegd inclusief screenshots. Ik weet niet precies hoe de Thompson firmware eruit ziet en werkt, dus daar kan ik je niet volledig bij helpen.

Verwijderd

Ik zou alle statische poort forwards verwijderen en het enkel aan upnp overlaten, tenzij de implementatie ervan brak is in je router. De 360 hoort het namelijk prima zelf te kunnen regelen en ik doe het dan ook gewoon op die manier. Dat werkt alleen niet met mijn zyxel router maar wel op mijn wrt54gl met tomato erop als firmware |:(.

Verwijderd

Topicstarter
Alleen upnp werkt niet, die tutorial heb ik nu al 3x doorlopen. Ik doe iets fout maar weet niet wat *zucht* Thnx voor jullie hulp. Ik ga wel single player uitspelen en MW2 verkopen. Ik ben ten einde raad.

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 18:48

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Het gaat erom dat je wel de poorten toewijst aan het IP adres van je xbox.. Ik heb hetzelfde modem, Upnp enable gezet en bij spel en toepassingen xboxlive aanvinken staat gewoon in de lijst van de thompson.. Dat moet voldoende zijn.. Dan hoef je niet eens handmatig het de poorten te openen.

Als je er niet uit komt DM mij even jou gamertag naam dan voeg ik je toe en bespreken we het via xboxlive..

Verwijderd

Topicstarter
ik heet II Lampie II II = 2x shift-i

b-lamboo@hotmail.com = msn
Pagina: 1