Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista 64 premium verbinding blokkade ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik krijg steeds een verbinding blokkade welke ik maar niet kan oplossen ook niet na allerhande aangereikte adviezen op internet.
Na een minuut of 10 soms na een halfuur stevig bandbreedte gebruik houd de vista 64 premium machine het voor gezien met data verzenden. Bij licht internet gebruik lijkt dit niet zo snel op te treden, maar bij gebruik met meerdere connectie punten treed dit snel op, geen reactie van webbrouwsers of andere internet toepassingen. Soms herstelt dit na een korte tijd (enkele minuten) maar soms is er geheel geen respons meer, echter 9 van de 10 keer is de mogelijkheid tot verbinden hersteld na een reboot.
De firewall werkt prima evenals al de andere programma's die dit zouden kunnen veroorzaken. Ook verteld de netwerkverbinding informatie, dat er geen problemen zijn.
Heeft iemand een idee hoe dit veroorzaakt wordt of weet iemand een oplossing voor dit "probleem" ?

(Sorry dat ik geen blokhaken in de topic heb toegevoegd)

Groeten Merlin

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 15:04 . Reden: blokhaken vergeten ]