Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grote bestanden uploaden resulteert in freeze

Pagina: 1
Acties:

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Sinds ik ben overgestapt op Windows 7 ervaar ik bij het uploaden van grote bestanden naar diverse websites dat mijn computer vastloopt. Ik kan de muis dan nog wel bewegen maar niets is klikbaar, daarnaast werkt CTRL+ALT+DEL niet. Het gaat hier om verschillende soorten bestanden naar bijvoorbeeld Youtube.com, Sendspace.com, 2Shared.com e.d. Het uploaden van kleine bestanden, bijv. 7MB, werkt daarentegen wel fatsoenlijk. Het probleem komt in zowel Internet Explorer als Firefox voor, en er is geen verschil tussen op flash en java gebaseerde websites. IE, FF, flash en java updaten helpt niet, booten in veilige modus daarentegen zorgt er voor dat alles wel fatsoenlijk werkt.

Heeft iemand enig idee wat er hier aan de hand is en of hier een oplossing voor bestaat?

• M2M
  • Laatst online: 09:27

M2M

medicijnman

kun je de process explorer draaien en die laten draaien naast je upload. Vervolgens kijken of er misschien een proces is wat 100% cpu verbruik veroorzaakt plotseling?

edit: misschien staat hier iets tussen?

[ Voor 24% gewijzigd door M2M op 13-11-2009 14:00 ]

-_-

• rgras
  • Niet online
Het vreemde is dat het nu wel fatsoenlijk werkt (de eerste keer na zeker 50+ pogingen).

Edit: Zojuist na een reboot opnieuw geprobeerd wat te uploaden, wat niet gelukt is. Zodra ik een bestand 'submit' loopt alles vast na 2-3 seconden. Er is gedurende die paar seconden ook niets te zien in de process explorer.

[ Voor 56% gewijzigd door rgras op 13-11-2009 14:08 ]