Geen reactie op RMA aanvraag van winkel of fabrikant

Pagina: 1
Acties:

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-01 04:37
Ik heb nu bijna 2 jaar een Auzentech Prelude maar deze is helaas een week of 2 geleden stuk gegaan. Daarom heb ik een RMA aanvraag ingediend bij de winkel (mnm-computers).
Dit heb ik 4 november gedaan, maar ik heb nog steeds geen reactie ontvangen. Tevens heb ik al duizend keer geprobeerd telefonisch contact op te nemen en via het contact formulier te vragen hoe het er mee staat. Ik krijg gewoon helemaal niks terug.
Nu woon ik in Groningen en even langs Valkenswaard is ook niet zo makkelijk.
Daarom dacht ik, ik vraag het Auzentech even met een urgent support ticket, dat heb ik 7 november gedaan.
Ook nog steeds geen reactie.

Dit is allemaal erg tegenstrijdig met wat ik in de shopreviews lees want daar gaat het over een reactie op een RMA aanvraag binnen uren en niet binnen weken..

Nu zou je denken, wacht nog even en misschien komt er wat en schrijf het in een mooie (negatieve..) shopreview, maar mijn garantie verloopt op 19 november.. en ik heb geen idee of ik hier dan nog recht op heb als deze is verlopen en ik toch al een aanvraag heb ingediend in de garantieperiode. Kan iemand mij daar meer over vertellen?

Weet iemand trouwens wat ik nog meer kan proberen? Ik zit hier hands tied, niemand wil mij helpen -O-

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Aangetekende brief versturen, kost je 8 euro geloof ik maar daar kunnen ze niet onderuit.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zie ook deze link onder het kopje "Wat kost het?" :)

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Hm, vreemd. Ik heb al een paar keer bij dit bedrijf gekocht en mijn ervaringen zijn eigenlijk best goed. Ook toen ik een keer met onterechte RMA kwam (utp kabels waarvan ik dacht dat ze brak waren, maar ik had ze verkeerd aangesloten) werd ik heel goed geholpen en hielpen ze mij met het oplossen van het probleem.

Je zegt dat je telefonisch contact heb proberen te maken. Namen ze niet op?

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Niet dat ik de wet zo goed ken maar een garantieclaim die gedaan is binnen garantieperiode zal echt wel genoeg zijn. Zo is het met wel meer zaken, ook met bijvoorbeeld de wet aankoop op afstand, waarmee je tot 7 dagen na de aankoop de koop ongedaan kunt maken. Als jij maar binnen 7 dagen aangeeft dat je dat wilt maakt het niet uit of de winkel tijdig reageert. Dus als je meerdere pogingen tot contact hebt gedaan kunnen ze zich daar niet op beroepen (maar: weet ik dus niet 100% zeker, wel 95%).

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Moning2
Herby schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:37:
Aangetekende brief versturen, kost je 8 euro geloof ik maar daar kunnen ze niet onderuit.
Heb ik zojuist gedaan, we zullen zien
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:31:
Je zegt dat je telefonisch contact heb proberen te maken. Namen ze niet op?
Nee, ze namen niet op, ook niet op de tijden dat ze volgens de website open zijn voor afhalen.
bwerg schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:39:
Niet dat ik de wet zo goed ken maar een garantieclaim die gedaan is binnen garantieperiode zal echt wel genoeg zijn. Zo is het met wel meer zaken, ook met bijvoorbeeld de wet aankoop op afstand, waarmee je tot 7 dagen na de aankoop de koop ongedaan kunt maken. Als jij maar binnen 7 dagen aangeeft dat je dat wilt maakt het niet uit of de winkel tijdig reageert. Dus als je meerdere pogingen tot contact hebt gedaan kunnen ze zich daar niet op beroepen (maar: weet ik dus niet 100% zeker, wel 95%).
Het is inderdaad maar even gissen of ik er nog wat van terug krijg, ik hoop dat de aangetekende brief wat teweegbrengt

Bedankt voor de reacties alvast!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
SG => SF

• Moning2
Ik heb een reactie gekregen! Wel naar aanleiding van de aangetekende brief. Er stond in dat er eerder ook al een mail is verstuurd maar dat deze niet is aangekomen maarja, ik zie dat als een smoes die ik zelf ook wel eens gebruik.. ;)
Het ziet er nu wel goed uit en ik ga zo even een pakketje versturen.
Ik ben benieuwd!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

oke succes met de afhandeling verder !

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:58
Moning2 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:39:
Ik heb een reactie gekregen! Wel naar aanleiding van de aangetekende brief. Er stond in dat er eerder ook al een mail is verstuurd maar dat deze niet is aangekomen maarja, ik zie dat als een smoes die ik zelf ook wel eens gebruik.. ;)
Het ziet er nu wel goed uit en ik ga zo even een pakketje versturen.
Ik ben benieuwd!
Zou het niet direct als smoes zien. MNM-mailtjes komen bij Gmail vaak in de spambox terecht, ik zou daar eens kijken. Zou wel eens handig zijn als ze die mailtjes eens gaan aanpassen....

• Moning2
Dan is het vreemd dat de 2e en 3e e-mail van hem wel aankomt.
Het antwoord op een 2e mail van mijn kant die ik op de 10e heb verstuurd was ook pas verstuurd op de 16e (In de header is aangegeven dat de SMTP server deze pas op de 16e heeft ontvangen.)
Mijn spambox gaat helaas maar terug tot de 11e, heb deze die dag waarschijnlijk achteloos leeggegooid, dit is namelijk ook pas de eerste keer dat ik e-mails niet ontvang.. helemaal niet aan gedacht |:(

Maarja, ik heb contact dus ik ben alweer tevreden :7
Pagina: 1