[CAKEPHP] htaccess setten vanuit plug-in

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-trace
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik ben bezig met een cakephp plug-in waarmee ik grote bestand wil uploaden. De default file upload size is vaak 2Mb, wat dus omhoog moet. Nu kan in de root .htaccess bestand de waarden wel setten (en dit werkt ook) maar dan wordt dit gewijzigd voor de hele site. Eigenlijk wil ik alleen voor de add functie van mijn import plug-in de waarden veranderen. Kan dit met een .htaccess ergens in de plug-in directory? Zo ja, waar moet deze dan staan?

You cannot not communicate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het gebied van web-configuratie ben ik redelijk verstandelijk gehandicapt, maar het lijkt me dat je de .htaccess in de doelmap moet moet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hou er rekening mee dat veel hosts php flags niet ondersteunen vanuit htaccess (niet geheel zonder reden ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-trace
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:04:
Op het gebied van web-configuratie ben ik redelijk verstandelijk gehandicapt, maar het lijkt me dat je de .htaccess in de doelmap moet moet plaatsen.
Het probleem met CakePHP is dat deze met routes werkt, dus er wordt al met htaccess in de root gewerkt. De rest wordt door cake zelf geregeld: route naar controller + action aan de hand van url. Dus het plaatsen van een htaccess in de doelmap (url rewriting, dus geen doelmap) werkt niet echt.

htaccess ondersteund naar mijn weten geen includes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10
Gewoon in je globale htaccess instellen? Dus die waar ook je routes staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragontje124
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 17:50
ik heb van CakePHP niet zoveel verstand maar ik weet wel dat je het in PHP met ini_set kan doen:
http://nl3.php.net/manual/en/function.ini-set.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-trace
djluc schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:27:
Gewoon in je globale htaccess instellen? Dus die waar ook je routes staan?
Zoals ik al zei heb ik dit al en werkt dit ook, maar ik wil het per plug-in in kunnen stellen.

Pagina: 1