[Win7] systeem langzaam na starten Word (2007)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zodra ik in windows 7 word 2007 open word alles in 1 keer langzaam. Ik kan nog wel snel door PDF's heen scrollen maar taakbalk en explorer windows reageren langzaam. Zodra ik taskmanager start duurt het even voordat deze tevoorschijn komt maar zijn daarin geen extreme waardes te vinden.

Alles op een rijtje:
Windows 7 Ultimate Evaluation copy build 7100 (64 bits) - uptodate 13nov
Office 2007 - uptodate
Taskmanager: geen extreme waarden
Virussen/Trojans/Spyware niet gevonden met ESET en trojan scanners
Systeem: HP1015ea; AMD Turion X2 RM-74 2.2 GHz; 3 GB geheugen;
Probleem is zowel met als zonder readyboost
Google geeft geen relevante resultaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:08

Umbrah

The Incredible MapMan

Heeft het systeem een hoge load/veel geheugen gebruik? Gebeurt dit ook onder de release versie van Windows 7? (Als in: Retail/OEM met Build 7600)? Throttelt de CPU terug? Wat voor IGP/Videokaart gebruik je? Aero aan of uit? Als het uit staat: zet het eens aan, het ontlast de CPU, als de interface dan wel goed reageert, was er gewoon iets mis met het gebruik, hoewel dit probleem 'vaag' is, duizenden mensen waar het wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Umbrah schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:18:
Heeft het systeem een hoge load/veel geheugen gebruik? Gebeurt dit ook onder de release versie van Windows 7? (Als in: Retail/OEM met Build 7600)? Throttelt de CPU terug? Wat voor IGP/Videokaart gebruik je? Aero aan of uit? Als het uit staat: zet het eens aan, het ontlast de CPU, als de interface dan wel goed reageert, was er gewoon iets mis met het gebruik, hoewel dit probleem 'vaag' is, duizenden mensen waar het wel goed werkt.
geen hoge load/veel geheugengebruik volgens taskmanager
de releaseversie heb ik niet
ATI Radeon 3200 graphics, Aero aan of uit maakt geen verschil
Performance monitor geeft een error: time out
het merkwaardige is ook dat het systeem weer snel is zodra Word gesloten word

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onzichtbaar
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 12:35
sorry hoor, maar er zijn al veel latere builds (7200) en ook de RTM versie (7600), dus beetje irrelevant en/of achterhaald geworden.

Koga F3 8.0, NAD M33, KEF R11, Asus Maximus Z790

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu niet de tijd om alles opnieuw te installeren op een nieuw build (dat is nadeel dat je niet kunt upgraden), dus vandaar de vraag hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:57:
ik heb nu niet de tijd om alles opnieuw te installeren op een nieuw build (dat is nadeel dat je niet kunt upgraden), dus vandaar de vraag hier....
Je kan wel upgraden hoor...
http://blogs.msdn.com/e7/...y-upgrade-experience.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit is nieuw voor mij. al word er wel aangegeven dat een clean install beter is, maar goed toch maar eens een upgrade proberen
Pagina: 1