Spinpoint F3 meer lawaai dan F1 normaal. hoor m ratelen 1tb

Pagina: 1
Acties:

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2025

Ross

Live Life

Topicstarter
Heb vandaag een 1 TB Samsung f3 HD103Sj gekocht.
Mijn broertje had volgens mij 2 F1's die zijn superstil. ook 1TB
Ik hom er net pas achter dat de mijne F3 is. Ik ging eens kijken nadat ik m bij bijna elke handeling in windows 7 hoor ratelen.

Echte elke knop dat ik in windows aanklik hoor ik m ratelen. Ik dacht die die superstil hoorde te zijn?

Heb ik een slecht exemplaar, of is dit normaal?

ola

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09-2025

Colan

sucks @ solderen

ik heb er hier twee van hetzelfde type en die maken heel weinig lawaai, je hoort ze opspinnen en dat is het, toevallig ben ik nu net een game aan het installeren en nog hoor je niks van de activiteiten als je meer dan 30/40CM van ze af zit

kun je niet even een benchmark draaien of je iets terug kunt vinden in de prestaties wat ook onder de maat is?

het kan ook zijn dat je windows als een dolle aan het indexeren is, zet je indexing services eens uit ne probeer het opnieuw?

Simplicity is de bom...

Verwijderd

Mss staat geluidsbeheer op performance ipv stilte?

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2025

Ross

Live Life

Topicstarter
Ik heb m net terug gebracht. De performance van de schijf was heel goed. Was niks op aan te merken. Maar lawaai was echt teveel. Ik heb m ook in een hard drive dock gezet, ook veel lawaai. Ik heb mijn seagate terug gezet, die is stil.
Mijn broertje heeft 2 f1's gekocht vorig weekend, die hoor je echt totaal niet, hij had daarvoor een hitachi die echt veel lawaai maakte.
Ik weet niet of het exemplarisch was, maar ik ga denk ik toch maar f1's halen, ondanks dat de f3 wat sneller is.
Jammer, vooor niks alles zitten installeren.
bedankt voor het meedenken.

ola