• _sTIMpie_
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-02 11:18
Ik ben voor mijn HTPC opzoek naar een toetsenbordje dat ook direct de muis heeft gecombineerd. er zijn toetsenborden met een touchpad.. maar daar kan ik niet mee werken. dan blijft een trackballetje over. en laat nou net Trust er eentje hebben.de kb-2950. zie deze link

deze is echter blauw/groen kleurig.. niet echt een mooie kleur.

op de site van Trust.com is de kb-2950 ook afgebeeld echter dan met een mooie grijze kleur.

weet iemand waar ik deze grijze versie online kan kopen.. of misschien heeft iemand nog wel andere suggesties?

alvast bedankt. ps. let wel.. ik ben op zoek naar een qwerty bord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Logitech Mediaboard Pro? Eigenlijk bedoeld voor de PS3, maar als je een BT-dongle op je HTPC hebt zitten, kan ie gewoon onder Windows gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
_sTIMpie_ schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:30:
op de site van Trust.com is de kb-2950 ook afgebeeld echter dan met een mooie grijze kleur.
Je beseft je wel dat afbeeldingen niet altijd representatief zijn? Zover ik weet zijn er geen grijze varianten beschikbaar, ik ben ze in ieder geval niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Ik heb zelf ervaring met dit trust bordje... Uitstekend ding! Kwaliteit (wat ik nog nooit heb gezegd van trust) is best heel aardig. Weet alleen niet zeker of je hem altijd in het grijs krijgt....

Alternatief: logitech Dinovo edge :9~ (maar is wel met trackpadje)

http://toetsenborden.cent...7685-0510/dinovo-edge-us/

Is alleen iets duurder... Maar werkt als een zonnetje :) (heb m zelf ook)

[ Voor 3% gewijzigd door scenix_ op 13-11-2009 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiekeradio
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
(overleden)
heb hier voor de HTPC een Adesso wireless 2.4 Ghz toetsenbordje met 2-handige trackball bediening.

De eerste die ik kocht was DOA (geen verbinding te krijgen met de USB dongle)
maar via RMA netjes een andere gekregen en dit werkt als een tierelier.

heb wel de muis snelheid in het OS naar beneden gezet, omdat deze erg gevoelig is. nu is hij normaal van snelheid, maar heel nauwkeurig te gebruiken.

met je linkerhand kun je een scrollwiel en L+R muistoetsen. De rechterkant heeft aan de achterkant van het scherm (waar je met je wijsvinger zit) een gewone rechter muistoets.

Ik merk bij surfen via de HTPC dat je de muisknoppen het makkelijkst met je linker duim bedient, scrollen ook met links (wijsvinger)

de rechterkant gebruik je dan alleen om te tracken, en met je duim kun je ook makkelijk bij de backspace voor een pagina terug te gaan.

Petrolhead en draadjesnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _sTIMpie_
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-02 11:18
Sypher schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:07:
[...]
Je beseft je wel dat afbeeldingen niet altijd representatief zijn? Zover ik weet zijn er geen grijze varianten beschikbaar, ik ben ze in ieder geval niet tegengekomen.
Ik heb een e-mail gestuurd naar Trust.com en heb de volgende reactie terug gekregen:

Dear customer,

Thanks for your contact.

We regret to inform you that just the 1st version of the product is grey, this version is not longer available.

Best regards,

Karla.

Trust International Service Center.

Beetje vreemd dat ze een goede neutrale kleur na de 1ste versie hebben vervangen voor een rare blauw/groene kleur.
antiekeradio schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:37:
heb hier voor de HTPC een Adesso wireless 2.4 Ghz toetsenbordje met 2-handige trackball bediening.
ziet er op zich wel okee uit.
hoe is de bouw kwaliteit. is ie makkelijk te buigen? kraakt ie? hoe voelt de toets aanslag aan? kan je het toetsenbord ook uitzetten als je 'm niet gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
_sTIMpie_ schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:51:
Beetje vreemd dat ze een goede neutrale kleur na de 1ste versie hebben vervangen voor een rare blauw/groene kleur.
Trust heeft met zijn producten sowieso vaker wat vreemde kleuren. De kleur valt in de praktijk overigens wel reuze mee. Verder is het een prima toetsenbordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 17:48
Ik heb afgelopen zaterdag bij Alternate een KB-2950 afgehaald. (Daar hadden ze dit tobo fors in prijs verlaagd van € 59,00 naar € 39,99.) Thuis gekomen en de doos uitpakkend, kwam ik tot de ontdekking, dat ik wél de grijze versie heb! En ik moet zeggen, ook al had ik het niet erg gevonden als de kleur blauw/groen zou zijn geweest, deze kleur is wel erg fraai! Echt een aanrader. Overigens, het tobo bevalt mij (deze eerste dagen) erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Geen idee of de topicstarter nog behoefte aan dit bordje heeft, maar op ebay zwerven vaak nog oudere partijen rond. Wellicht dat je daar anders nog dit bordje in de eerste versie nieuw in doos, met garantie enzo tegenkomt?

[img]error.jpg[/img]

Pagina: 1