• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 13:27
Vraagje in de folder van KPN digitenne staat duidelijk dat deze geschikt is voor alle TV's tot 40" [100cm] Nu wil ik dus een TV kopen [lcd] van 102 - 107cm , Is deze combinatie TV met Digitenne wel goed of ga ik hier beeld kwaliteit inleveren. Ik wil gebruik maken van de ingebouwde tuner en niet die extra decoder.
Of zijn er TV merken, systemen [bv plasma] die wel goed werken ondanks het grotere beeld diagonaal.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-02 19:19

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Waarom 2 topics?

This footer is intentionally left blank

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Omdat het andere topic niet in LCD thuis hoorde aangezien het [DVB-T] Het grote Digitenne topic deel 8 in Mediaspelers en HTPC's staat.

Topic in LCD is daarom ook gesloten en zo houden we maar één topic over, problem solved 8)

Ik laat het overigens aan de modjes hier over of ze het topic zo laten of toch willen mergen met [DVB-T] Het grote Digitenne topic deel 8 :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 13:27
Bedankt, Fear voor het sluiten zodat ik hier met mijn vraag verder kan.

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:38
De combinatie zal sowieso zonder problemen werken, feit is echter of je op zo'n grote TV nog een digitenne plaatje wil laten zien. Persoonlijk raad ik het je af vanwege de slechte beeldkwaliteit en zou ik je willen adviseren om te gaan voor digitale kabel/satelliet of anders interactieve televisie, dit levert een prima beeldkwaliteit op!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit kun je het beste in \[DVB-T] Het grote Digitenne topic deel 8 stellen.
Het is een vraag die zeker voor anderen ook interessant kan zijn om over te discussieren, dus het kan prima daar en is een los topic niet nodig :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.