Toon posts:

Unreal Multiplayser via bedrijfsnetwerk???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij een maat thuis Unreal Tournament geinstalleerd met de bedoeling tegen elkaar te kunnen spelen via internet.

Het probleem wat zich voordoet is dat UT geen verbiding kan maken met de master server of via 'open location' met mijn pc.
Wel kan er gewoon geinternet worden en is ICQ met succes geinstalleerd.

NB. De pc maakt verbinding met het internet via een ISDN lijn die op het netwerk van het bedrijf zit (DUS NIET MET EEN ISP!!!).
Wellicht houdt de firewall van het bedrijf UT tegen! ICQ heeft als settings, Usig Firewall, Using Proxy.

Heeft iemand enig idee of unreal via een andere poort of iets dergelijks contact kan maken met de game server?

IS het wellicht mogelijk om portmappings te maken?

Kan iemand mij uitleg geven over dit probleem of over de manier waarop UT verbindig maakt??

Alvast Bedankt

Verwijderd

Dit probleem heb ikzelf ook gehad, maar heb dit als volgt kunnen oplossen:
Die pakketjes die normaal gesproken, over de utp lijnen lopen, kunnen de mensen natuurlijk ook zelf, handmatig overbrengen met diskettes. Het spel, is daardoor niet helemaal realtime meer, maar toch nog goed speelbaar. Je kunt (bij het ontbreken van diskettes) natuurlijk ook overal een cd brander inbouwen.
Success ermee!!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

echt een mega oplossing! >:) een lag van 10 minuten i.p.v. 10 miliseconden

nee dit werkt niet. de meeste spellen doen moeilijk met proxies. ik wens je veel succes maar ik denk niet dat dit gaat lukken. als dit je wel lukt vertel mij dan hoe je het gedaan hebt (proxy omzeilen) ik heb nl. een vergelijkbaar probleem op school kunnen we eindelijk ook op internet spelne als er te weinig mensen op komen dagen :7

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je poorten kunt mappen hoef je memende ik alleen maar de server te mappen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 maart 2001 00:23 schreef ZAC het volgende:
Dit probleem heb ikzelf ook gehad, maar heb dit als volgt kunnen oplossen:
Die pakketjes die normaal gesproken, over de utp lijnen lopen, kunnen de mensen natuurlijk ook zelf, handmatig overbrengen met diskettes. Het spel, is daardoor niet helemaal realtime meer, maar toch nog goed speelbaar. Je kunt (bij het ontbreken van diskettes) natuurlijk ook overal een cd brander inbouwen.
Success ermee!!
EN JIJ KUNT JE BETER NA LATEN KIJKEN,
IK STEL EEN SERIEUZE VRAAG EN KRIJG ZO'N ACHTERLIJK ANTWOORD. HEB JE ERGENS DE AFSLAG GEMIST OFZO???

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op dinsdag 06 maart 2001 18:17 schreef Ernesto het volgende:

[..]

EN JIJ KUNT JE BETER NA LATEN KIJKEN,
IK STEL EEN SERIEUZE VRAAG EN KRIJG ZO'N ACHTERLIJK ANTWOORD. HEB JE ERGENS DE AFSLAG GEMIST OFZO???
Hmm, last van je pink?

Verwijderd

ik denk het ook, shift blijft hangen, haha :):)
Lijkt me trouwens best een goeie oplossing...met diskettes...kicken man, draadloos lan is dat. >:)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Misschien heb je iets minder lag met het kokersysteem, wat me doet denken aan Grim Fandango.

Hoef je tenminste niet steeds op te staan, of zover te lopen (als de opening van de koker niet al te dicht van je bureaustoel af staat uiteraard).

edit:
typo

Verwijderd

Arme ernesto, nou heeft ie nog geen antwoord. hehehe
Pagina: 1